Belediye Hukuk Otomasyon Sistemi

Belediyeniz için hukuk otomasyon sistemi mi arıyorsunuz ? Tüm departmanların entegre olacağı, kolay raporlanabilir, kullanıcı arayüz dostu, web tabanlı belediye hukuk otomasyon sistemi hukuk departmanınız için kesin çözüm olacaktır. Hangi dosyanın takibe alınacağı, belediyeniz adına açılan tüm dava ve icra dosyaları ile ilgili tüm işlemler, etkili doküman ve muhasebe sistemi ve tüm bu işlemlere ait raporlamalarınızı tek bir sistem üzerinden rahatlıkla yönetebilirsiniz.

Şu an da bu yazıyı okuyorsanız kesinlikle doğru adrestesiniz! KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi, sizler için özel olarak tasarlanmış ve geliştirilmiş yapısıyla, tüm ihtiyaçlarınıza cevap veriyor. Dava takibinden, yasal alacak takibine, risk analizlerinden, genel raporlara kadar her türlü işleminizi KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi ile gerçekleştirebilirsiniz. Bunun yanı sıra son derece efektif süreç yönetimi ve departman entegrasyonu sayesinde, hem tüm departmanlarınızın sistemi efektif kullanmasını hem oluşturacağınız süreç yönetim sistemi sayesinde işlemlerinizin belirli bir disiplin ve sıra ile yapılmasını sağlayabilirsiniz. KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi ile belediye hukuk yazılımı veya belediye hukuk otomasyon sistemi anlamında ne tip işlemler yapabileceğinizi detaylı olarak inceleyelim.

KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi

Belediye Hukuk Yazılımı

Belediye Hukuk Otomasyon Sistemi - Belediye Hukuk Yazılımı

Belediye Hukuk Otomasyon Sistemi – Belediye Hukuk Yazılımı

KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi ile belediyeniz ihtiyaç duyacağı hangi işlemleri yapabileceğiniz öncelikli olarak indeksini sizler ile paylaşalım. Daha sonra bu konu başlıklarının ayrıntılarını sizler ile paylaşalım.

  • Dava Yönetimi,
  • Yasal Alacak Takibi,
  • Süreç Yönetim Sistemi,
  • Risk Analizi,
  • Sözleşme ve Kontrat Yönetim Sistemi,
  • Doküman Yönetim Sistemi,
  • Muhasebe Yönetim Sistemi,
  • Bağlı Hukuk Bürosu Takibi,
  • İş ve İşçi Alacakları Yönetim Sistemi,
  • Ve daha fazlası.

KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi ile belediye hukuk yazılımı anlamında hangi işlemleri yapabileceğimize dair indeksi paylaştığımıza göre artık ayrıntılara geçebiliriz.

Dava Yönetimi

Belediye yönetiminin en önemli yapı taşlarından biri olan hukuk müşavirliğinin asli görevi olan; adli, idari ve askeri alanlarda dava açmak, açılmış olan davaları yürütmek, bu davaların takibini sağlamak ve neticelendirmektedir. Yine aynı şekilde belediye adına açılmış olan davalarda aynı görevleri yerine getirmek hukuk müşavirliğinin asli görevidir. Bu noktada hukuk müşavirliğinde görev alan hukuk müşavirlerinin, avukatların, şeflerin ve memurların en önemli işlerinden biri dava yönetimidir. Az önce vurguladığımız gibi davayı açmak aşamasından sonuç aşamasına kadar her anı dava yönetimi konusunda çok önemlidir. KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi ile dava yönetimi konusunda hiç olmadığı kadar kolay bir kullanıma ve etkin bir yönetime sahip olabilirsiniz. KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi belediye hukuk müşavirliğinizin en önemli çarklarından biri haline gelecektir. Yeni dosya eklemek ile başlatılan süreci en son aşamasına kadar yönetebilirsiniz. Dava yönetimi kapsamında yapabileceğiniz işlemleri sıralayacak olursak;

  • Yeni Dosya Ekleme,
  • Dosya Güncelleme,Vekalet Ekleme, Görüntüleme ve Raporlama,
  • Arama Modülü,
  • Duruşma İşlemleri,
  • Ara Karar İşlemleri,
  • İş Planları,
  • Dosya Kapak Bilgisi,
  • Arşiv Dosyalar,
  • Detaylı Dosya Takip ( Dosya son durum, dosya içerik bilgileri, ana tür ve alt kırılımlar, karar işlemleri ),
  •  E – posta ile Hatırlatma ( Yapılan özel işlemler kullanıcılara e – posta ile hatırlatılmaktadır ),
  • Ajanda ve Hatırlatma Ekranları,
  • Teminat İşlemleri ve daha bir çok işlemi KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi ile gerçekleştirebilirsiniz.

Yasal Alacak Takibi

İcra dosyalarınıza ilişkin her türlü işlemi, dosyanın açılışından kapanışına kadar Ulusal Yargı Ağı Projesi (UYAP) ‘ne uygun bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz. Uyap uyumlu xml ve matbu evrakların sistem içerisinde hazırlanabilinmesi sayesinde, ekstra program ihtiyacı duymadan icra dosyaları açabilirsiniz. İcra dosyalarının da aynı sistem üzerinden açılması sayesinde oluşturulacak olan risk raporları ve genel raporlar da çok daha kolay bir şekilde hazırlanıyor olacaktır. Toplu güncel bakiye hesaplama sayesinde genel anlamda beklenilen toplam alacak tutarı hesaplanır ve bu sayede geleceğe yönelik atılacak olan adımlar daha sistemli şekilde atılabilir. Yasal Alacak Takibi kapsamında yapabileceğiniz işlemleri sıralayacak olursak;

  • %100 Uyap Uyumlu İcra Takibi Hazırlama,
  • Toplu XML Hazırlama,
  • Ödeme Emri, Takip Talebi, Harç Tablosu ve Tebligat Zarfı Matbu Evraklarını Hazırlayabilme,
  • 75 Hazır Matbu Evrak,
  • Dilekçe Editörü ile Sisteme Hazır Matbu Evrak Ekleyebilme,
  • Güncel Bakiye Sorgulama,
  • Borçlu Görüşmeleri ve Haciz İşlemleri Kaydı ve Takibi,
  • Borçlu Kapak Hesabı Hazırlama,
  • Otomatik Vekalet Ücreti ve Dosya Açılış Masrafı Hesaplamaları,
  • Tahsilat, Masraf ve Feragat İşlemleri,
  • Gider Belgesi Hazırlama,
  • Faiz Detayları Dokümanı Hazırlama,
  • Dosya Raporlama Alanları ( Büro İçi ve Müvekkile Özel ),
  • Tebligat İşlemleri
  • Hazır Raporlar ( Tebligat Raporları, İcra Dosya Durum Raporları, Borçlu Adres Listesi Raporları)
  • İş Planı Kayıtları ve Takibi,
  • Sabit Değer Değişimleri ve daha bir çok işlemi KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi ile gerçekleştirebilirsiniz.

Süreç Yönetim Sistemi

Belediye Hukuk Otomasyon Sistemi - Süreç Yönetim Sistemi

Belediye Hukuk Otomasyon Sistemi – Süreç Yönetim Sistemi

KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi dahilinde ki en önemli özelliklerinden biri, süreç yönetim sistemidir. MicroDestek analistleri tarafından belediyenizin ihtiyacına göre tasarlanacak olan süreç yönetim sistemi sayesinde, en yüksek verimlilik ile çalışacak ve optimum seviyede zaman kazanacaksınız. Süreç yönetim sistemi; hem dava dosyaları hem yasal alacak takibi hem de talep etmiş olduğunuz herhangi bir işlem, entegre olarak çalışan süreç yönetimi sistemi sayesinde sizlerin belirlemiş olduğu şartlar altında gerçekleşir. Örneğin, yeni açılacak olan bir dava dosyası, öncelikli olarak sorumlu olacak avukat tarafında sisteme konur ve kademe kademe onay sürecinden geçerek hiç bir eksik olmadan dosya açılır. Böylece hata olasılığı asgari seviye de tutulmuş olunur. Ayrıca belirli süreçler altında yapılan işlemler sayesinde, hiç bir kişinin insayatifine bırakılmadan işlemler sonuçlanır. Bu sayede tüm iş süreçleri tutarlılık, verimlilik ve hesap verilebilirlik üzerine otomatik şekilde yapılandırılır. Hangi iş sürecine, hangi adımda ne kadar süre harcandığı; bu harcanan sürelerin ne şekilde optimize edileceğini kolaylıkla analiz edebilir ve çözümlerinize ulaşabilirsiniz. Süreç yönetim sisteminin tüm departmanlar üzerinden efektif şekilde tasarlanması ile birlikte diğer departmanlar ile yapılan işlemlerin büyük bir hızda sonuçlanmasını sağlayabilirsiniz. Genel anlamda belediye içinde ki diğer departmanlar ve hukuk departmanı arasında ki iş akış hızını en yüksek seviyeye çıkartabilirsiniz.

Risk Analizi

Belediye Hukuk Otomasyon Sistemi - Risk Analizi

Belediye Hukuk Otomasyon Sistemi – Risk Analizi

Dilerseniz KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi içerisinde yer alan risk analizlerini, dilerseniz de sizler için özel olarak hazırlanacak risk analizlerini KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi ile rahatlıkla gerçekleştirebilirsiniz. Böylece ayrılacak karşılık ve provizyon işlemlerinizi doğru ve etkin şekilde gerçekleştirebilirsiniz. Diğer departmanlar ile rahatlıkla kullanılabilen KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi, muhasebe ve finans gibi departmanlar ile çok daha başarılı çalışmalara imza atabilmenizi sağlayacaktır. İş ve işçi davalarınıza yönelik muallak raporları da KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi  ile rahatlıkla hazırlayabilirsiniz. Hiç bir ek programa ihtiyaç duymadan tüm hesaplamalarınızı sistem içerisinde yapabilir ve bu hesaplamalarınıza yönelik genel raporlar hazırlayabilirsiniz. Ayrılacak karşılık ve muallak giderleri çok daha önceden hesaplayabilmenizin belediyenize getireceği katkıları ve bütçe hesaplamalarında ki artıları sayesinde çok daha efektif bir sonuç elde edebilirsiniz.

Sözleşme ve Kontrat Yönetim Sistemi

KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi sayesinde, sözleşme ve kontratların yönetimine ilişkin kullanmış olduğunuz ek programlara artık gereksiniminiz kalmayacak. Sözleşme ve kontrat yönetim sistemi ile tüm yasal sözleşme ve kontratlarınızı tek bir sistem üzerinden yönetebilir, düzenleyebilir ve analiz edebilirsiniz. Bir çok sözleşme ve kontrat üzerinde işlem yapan belediyeler için, sözleşme süreçleri ile ilgili her türlü işlemi rahatlıkla gerçekleştirebilirsiniz. Sözleşme ve kontrat yönetim sistemi ayrıntılarını inceleme için aşağıda yer alan adresi ziyaret edebilirsiniz.

Doküman Yönetim Sistemi

Dokümanlarınızı fiziksel ortamda aramaktan, hangi dokümanı nerede kullandığınızı araştırmaktan sıkılmadınız mı ? KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi doküman yönetim sistemi ile tüm dokümanlarınızı yönetebilirsiniz. Doküman yönetim sistemi standart olarak kullanmış olduğunuz bilgisayarlarda o verileri sanal ortamda tutmak anlamına gelmez. Doküman yönetim sisteminde esas olan, dokümanların belirli bir sistem ve yapıda sistem içinde saklanması ve ihtiyaç halinde bu belgelere hızlı bir şekilde ulaşılabilmesini sağlar. KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi sayesinde hem belediyenizin içinde hem de dışında istediğiniz dokümana çok hızlı bir şekilde ulaşabilirsiniz. Doküman Yönetim Sistemi kapsamında yapabileceğiniz işlemleri sıralayacak olursak;

  • Taranmış sanal ortamda bulunan dokümanların dosya veya müvekkil hesabına ekleyebilme,
  • .doc, .docx, .xls, .pdf, .jpg, .tiff, .udf formatında doküman ekleyebilme,
  • Doküman türü seçimi,
  • Doküman alt türü,
  • Doküman açıklaması ve tarihi,
  • Doküman durumu (gelen evrak, giden evrak, sair evrak),
  • Eklenen dokümanların listesini alma,
  • Doküman envanteri,
  • Eklenen dokümanları görüntüleme ve daha bir çok işlemi KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi ile gerçekleştirebilirsiniz.

Muhasebe Yönetim Sistemi

Hukuk müşavirliğinizin ön muhasebesini tutmak ve bunu finans veya ilgili departmanlara sunmak için artık excel veya başka programlar ile işlem yapmanıza gerek kalmayacak. Avans, masraf, tahsilat, reddiyat – ödeme, feragat, vekalet ücreti, bağlı çalışan hukuk bürosu vekalet ücretleri, personel işlemleri gibi bir çok işlemi KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi muhasebe yönetim sistemi ile gerçekleştirebilirsiniz. Böylece sizlerden talep edilen aylık gelir – gider raporlarını rahatlıkla hazırlayabilirsiniz. Hukuk müşavirliğinizin gelir gider dengesinin, raporlanabilir hale gelmesini sağlayabilirsiniz. Muhasebe Yönetim Sistemi kapsamında yapabileceğiniz işlemleri sıralayacak olursak;

  • Dört ayrı kasa takibi ( personel, müvekkil, merkez kasa ve banka kart ),
  • Avans, masraf, tahsilat, reddiyat işlemleri,
  • Vekalet borçlandır ve tahsilat işlemi,
  • Serbest meslek makbuzu,
  • Muhasebe raporları ( Avans-masraf rapor, cari rapor, müvekkil masraf listesi, vekalet ücretleri rapor, personel masraf listesi, personel hesap özeti)
  • Personel Prim İşlemleri ve daha bir çok işlemi KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi ile gerçekleştirebilirsiniz.

Bağlı Hukuk Bürosu Takibi

Belediyenize bağlı olarak çalışan hukuk bürolarının aynı anda KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi ‘ne giriş yapmalarını sağlayarak, dosyalarınız üzerinde yapmış oldukları işlemleri takip edebilirsiniz. Son derece etkin yetkilendirmeler sayesinden hangi kullanıcının ya da büronun hangi işlemi yapabilmesini sizler belirleyebilirsiniz. Menü ve dosya bazlı yetkilendirmeler sayesinde gizliliğinizden ödün vermeden sizlere bağlı olarak çalışan hukuk bürolarının da KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi ‘ni kullanmalarını sağlayabilirsiniz. Avukat performans raporu sayesinde hukuk bürolarının performans ölçümlerini gerçekleştirebilir ve buna bağlı olarak iş verimliliğinizi yükseltebilirsiniz.

İş ve İşçi Alacakları Yönetim Sistemi

Belediye Hukuk Otomasyon Sistemi - İş ve İşçi Alacakları Yönetim Sistemi

Belediye Hukuk Otomasyon Sistemi – İş ve İşçi Alacakları Yönetim Sistemi

İş ve işçi alacaklarınıza veya size karşı açılmış olan davaları ilişkin dava dosyalarınızla ilgili özel muallak raporları KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi ile otomatik olarak hesaplayabilirsiniz. Risk tutarlarının hesaplanması ve risk tutarları sonrasında ortaya çıkacak muallak hesaplarınızı rahatlıkla gerçekleştirebilirsiniz. Ayrıca hesaplama araçlarına ihtiyaç duymaz, böylece büyük bir  iş yükünden kurtulmuş olursunuz. iş ve işçi alacakları yönetim sistemi ayrıntılarını inceleme için aşağıda yer alan adresi ziyaret edebilirsiniz.

Belediye Hukuk Otomasyon Sistemi

Yukarıda yer alan temel işlemlerin yanı sıra daha bir çok işlemi KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi ile gerçekleştirebilirsiniz. Sizlere özel olarak geliştirilebilir yapısı sayesinde tüm ihtiyaçlarınıza yönelik bir belediye hukuk otomasyon sistemi sahibi olabilirsiniz.

KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi ‘ni daha yakından tanımak ve aklınıza takılan soruların cevaplarını alabilmek için sunum talebinde bulunabilirsiniz. Unutmayın Türkiye’nin neresinde olursanız olun KolayOfis Kurumsa Hukuk Otomasyon Sistemi sunumlarımız ücretsizdir.

KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi tanıtım dokümanlarına aşağıda yer alan yönlendirmelerden ulaşabilirsiniz.

KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi ile Farkı Keşfetmeye Devam Edin.

KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi

 

0 cevaplar

Cevapla

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir