Hukuk Bürolarında Genel Gider Yönetimi

Ofis sahibi avukatlar gelir ve giderlerini tutmak ve vergilendirmek zorundadır. Ofis kirasından, kırtasiyeye kadar her kalem gider olarak gösterilmektedir. Genel giderler her zaman bellidir. Gelir gibi veya çalışan giderleri gibi öngörülemeyen bir durumu yoktur. Hatta bu kalem için belli bir bütçeyi kolaylıkla ayırabilirsiniz. Geliriniz genel giderinizi muhakkak karşılamalıdır. Ayrıca genel gider kalemleriniz dosyalarınız için yaptığınız harcamalara karışmamalıdır. Ofis açmak size kazandırıyor mu bu şekilde bir analiz yapmış olursunuz. Tabi tek başına genel giderlerinizi karşılaması yetmez geliriniz diğer giderlerinizi de karşılayabilir durumda olmalıdır. Ama en azından rutin olan genel giderlerinizi muhakkak karşılamalıdır.

Hukuk Bürolarında Genel Gider Yönetimi -1

Birçok hukuk bürosu ihtiyaçlarına göre program alır. Başta “hukuk dosyalarımızı girebileceğimiz bir program yeter” denir aradan zaman geçer bu sefer “icra dosyalarımızı kayıt edebileceğimiz olsa daha iyi olur” denir. Çok zaman geçmeden “muhasebemizi biz kendimiz tutmak istiyoruz içinde muhasebe programı da olsun” denir. Tüm bunlar için ayrı ayrı program almak demek maliyetin yanında belli zamanlarda güncelleme bedelleri ile sizlere ek maliyet olarak yansıması demektir. Ayrıca ofis çalışanlarınız ile beraber bu programların çalışma mantığını anlamanız için geçen süreler de var. Hukuk büroları için en önemli kriter olan zaman, böyle bir durumda harcanması göze alınabilecek bir unsur olmayacaktır. En kısa zamanda en hızlı şekilde tüm çalışanlarının ofis sistemlerini doğru ve verimli kullanılması beklenir.

Hukuk Bürolarında Genel Gider Yönetimi İçin Çözümler

Tüm bunları yanında rapor tutmak, sizlere ofisinizin bütçesinden karlılığınıza kadar birçok konuda daha kolay ve emin sonuçlar almanızı sağlayacaktır. Rapor içinde öncelikle elinizde belli bir verinin olması gerekmektedir. Ofisinizde kullandığınız dava/icra takip programınıza girebileceğiniz ve sizlere her işiniz için ayrıca bir program almanızı sağlamayacak olan KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Next Generation ile bu işlerinizi kolayca yapabilir ve raporunuzu belirleyeceğiniz kriterler ile rahatça alabilirsiniz.

Hukuk Bürolarında Genel Gider Yönetimi -2

Programa genel giderleriniz girebilir bu genel giderlerinizi merkez kasanızdan düşebilir veya personelinizin avansından düşürebilirsiniz. Yapılması gereken giderleri sorumlularına hatırlatarak ödeme zamanını geçirmeden ödemelerinizi gerçekleştirebilir. Ödemelerinize ait belgeleri sistemde görsel olarak kayıt altına alabilir dilerseniz sistem üzerinden muhasebeniz ile bu belgeleri elektronik ortamdan paylaşımını sağlayabilirsiniz. Tüm bu işlemlere ait raporlarınızı görüntüleyebilirsiniz.

0 cevaplar

Cevapla

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir