Hukuk Yazılımı

Hukuk Yazılımı

Avukatlarımız artık teknolojik gelişmeleri iyice yakında takip eder hale geldi ve bu gelişmeleri kendi hukuk bürolarında da efektif şekilde kullanmaya başladılar. Çeşitli hukuk yazılımları kullanarak ofis içinde ki düzeni ve verimliliği arttırmayı hedeflemişlerdir. Hukuk Yazılımı  konusunda bir çok farklı program ve uygulama mevcut. Mevzuat ve içtihat mevzuat programı, dava takip programları , icra takip programları , muhasebe programları , doküman yönetim programları gibi bir çok farklı program Hukuk Yazılımı altında avukatların hizmetine sunulmuş durumda. Hukuk yazılımlarının ülkemizde gelişmeye başladığı ilk dönemlerde tüm bu programlar ayrı ayrı olarak satışa sunulmaktaydı. Ve kullanım açısından çok fazla zorluklar meydana geliyordu. Çünkü tüm programlar ayrı ayrı olarak çalışmaktaydı ve bir müvekkil ile yapılacak işlem tüm programlarda ayrı ayrı kayıt altına alınması gerekiyordu. ( Dava Takip Programları ve İcra Takip Programları yazılarımızı inceleyerek bu hukuk yazılımları ile hangi işlemleri yapabileceğinizi detaylı olarak inceyelebilirsiniz.  Dava Takip Programı
İcra Takip Programı )

Hukuk Otomasyon Sistemleri ‘nin piyasaya sunulması ile birlikte hukuk yazılımları konusunda avukatlara çok büyük bir yenilik kapısı açılmış oldu. Nasıl ki bir fabrika içerisinde bir çok departman ve farklı iş tanımlamaları var ise , benzer durum hukuk bürolarında da geçerlidir. Ancak fabrikaların ve büyük işletmelerin sahip olduğu yönetim otomasyon sistemleri hukuk bürolarında yoktu. Hukuk otomasyon sistemleri ile birlikte hukuk büroları tüm işlemlerini yapabilecekleri bir hukuk yazılımına kavuşmuş oldu. Hukuk Otomasyon Sistemi ile avukatlar ; dava takiplerini , icra takiplerini , muhasebe ve doküman yönetimini tek bir program üzerinde rahatlıkla gerçekleştirebilir hale geldi. Böylece hem iş yükü ciddi bir şekilde hafifledi hem de şirket içinde iş akış hızı maksimum seviyeye geldi. Örneğin ; Bir icra dosyası açtıktan sonra muhasebe ile ilgili girişlerin ayrı bir programda tekrar girişinin yapılmasına artık gerek kalmayacak. İcra takibini açarken isterseniz daha takip açılırken isterseniz sonrasında , muhasebe kayıtlarınız otomatik olarak hem müvekillinizin hesabına hem de personelinizin hesabına otomatik olarak yansıtabilirsiniz.  Böylece sadece küçük bir işlemde bile 4-5 dakikalık zamanınız size kalacaktır. Verimliliğiniz ve iş gücünüz daha da artacak , boşa harcadığınız zamanları artık daha efektif olarak kullanabileceksiniz.

Hukuk Otomasyon Sistemi

Hukuk Otomasyon Sistemi ‘ni Netten , Cepten , Tabletten Kullanın

Ayrıca mobil teknolojinin gelişimi beraber ofis dışı ve bir çok platformda ( herhangi bir ek programa gerek duymadan ) hukuk yazılımının kullanılabilinmesi gerekmektedir. Tabletten , akıllı telefondan ve windows işletim sistemi dışında ki diğer işletim sistemlerinden kullanıcılar hukuk yazılımını sorunsuzca kullanabilmelidir. Bu hizmetin sorunsuzca çalışabilmesi için , hukuk yazılımının bir çok platformda uygulaması olması gerekir veya web tabanlı bir yazılım sistemi ile hiç bir ek uygulamaya ihtiyaç duyulmadan programın kullanılması sağlanır. Bu noktada ek uygulamalar v.b. işlemler ile kullanıcıların kafasının daha fazla karıştırılmadan , web tabanlı bir hukuk yazılımı üzerinden işlemlerin yapılması tavsiyemizdir.

Hukuk Otomasyon Sistemi ‘nden Fazlasını mı Arıyorsunuz ?

KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi

KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi

KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi ile standart hukuk otomasyon sistemlerinin çok daha üzerinde işlemleri rahatlıkla yapabilmeniz mümkün olacaktır. Süreç yönetimi , performans yönetimi , özel raporlar , kontrat yönetimi gibi daha bir çok özel uygulamaya sahip olabilirsiniz. Dosya ve çalışan sayısı çok fazla olan ve yapılan işlemlerin kontrollerinde aksaklıklar yaşayan hukuk büro ve departmanları için geliştirilmiş olan KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi ile her an her dakika hızlı ve güvenilir bir kullanıma sahip olacaksınız. Hangi kullanıcı hangi işlemi yaptı , performansı ne düzeyde , hangi konularda aksaklık yaşanıyor gibi soruların cevaplarını , tek tuş ile hazırlayabileceğiniz raporlar sayesinde tespit edebilir ve çözümlenmesini sağlayabilirsiniz. Bir çok iş ve görev tanımlaması olan hukuk büro ve departmanlarında hangi işi kimin yapacağını ve sistemli bir süreç kapsamında yapılmasını da sağlamanız mümkün olacaktır. Örneğin , bir dosyanın açılışını farklı bir kullanıcı , onaylamasını farklı bir kullanıcı  ve dosyanın takip aşamasını farklı bir kullanıcı yapıyor olabilir. Bu nokta KolayOfis Süreç Yönetimi sayesinde yapılacak olan işlemleri sistematik şekilde yönetebilir ve hata ve sorunları asgari seviyeye indirebilirsiniz.

Hukuk Otomasyon Sistemleri size yeterli gelmiyor ise KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi hakkında daha ayrıntılı bilgiye sahip olabilmek için Müşteri Hizmetlerimiz ile iletişime geçebilirsiniz.

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemleri ile Farkı Keşfedin.

0 cevaplar

Cevapla

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir