KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Ağustos 2014 Güncelleme Bilgileri

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Ağustos 2014 Güncelleme Bilgileri

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi gelişmeye ve yenilenmeye devam ediyor.

İşte ağustos (2014) ayı içerisinde yapılan güncellemeler ve yenilikler ;

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Ağustos Ayı İçerisine Yapılan Güncelleme ve Yenilikler.

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Ağustos Ayı İçerisine Yapılan Güncelleme ve Yenilikler.

  • Taahhüt işlemlerinizin, KolayOfis tarafından hatırlatılması işlemi sisteme eklendi. Taahhüt işlemlerinizi gerçekleştirirken iş planı olarak ata seçeneğini seçerek, yapmış olduğunuz taahhüt işlemlerinin KolayOfis tarafında hatırlatılmasını sağlayabilirsiniz.
  • İcra dosyalarına ilişkin yapmış olduğunuz tahsilatların makbuzları güncellendi. Tahsilat makbuzlarında artık daha fazla detay bilgiye sahip olabilirsiniz. İcra föy numarası, borçlu, alacaklı ve dosya bilgilerini tahsilat makbuzu içerisinde görüntüleyebilir ve çıktılarını alabilirsiniz.
  • Bankaların müşterilerine tanımlamış oldukları müşteri kodu ve banka şube kodu girişlerini hem hızlı erişim menüsü üzerinden hem de icra dosyasını kayıt altına alırken gerçekleştirebilirsiniz.
  • Borçlu adres listesi raporu güncellendi. Borçlu adres listesi raporu içerisinde icra son durumlarına göre filtrelemeler de gerçekleştirebilirsiniz. Örneğin, sadece derdest olan dosyalara ilişkin borçlu adres listesini oluşturabilirsiniz.
  • Tevkifatlı serbest meslek makbuzlarınızı artık KolayOfis üzerinden rahatlıkla hazırlayabilirsiniz. Maliye Bakanlığı tarafından tanımlanmış olan tevkifat oranlarından hangisi kullanmak isterseniz, gerekli olan seçim işlemini gerçekleştirebilir ve vekalet ücreti girişleri ile serbest meslek makbuzlarını, seçmiş olduğunuz tevkifat oranına göre düzenleyebilirsiniz.
  • KolayOfis esnek rapor seçeneği güncellendi. Sisteme yeni eklenmiş alanların raporunu Esnek Rapor seçeneği ile hazırlayacağınız raporlara dahil edebilirsiniz. Esnek rapor içerisine duruşma saatlerinizi de rapor içerisine dahil edebileceğiniz alan eklendi.
  • İş ve işçi davalarınızı artık KolayOfis üzerinden çok daha efektif bir şekilde yönetebilirsiniz. Minimum ve maksimum tazminat tutarlarının KolayOfis tarafından otomatik olarak hesaplanmasını sağlayabilirsiniz. Ayrıca genel olarak muallak risk raporu çıktılarını oluşturabilirsiniz.
  • KolayOfis’e eklemiş olduğunuz dokümanlar üzerinde toplu işlemler yapabilirsiniz. Toplu olarak doküman görüntüleme, toplu olarak dokümanları istenilen kişiye mail olarak gönderme ve toplu olarak silme işlemlerini gerçekleştirebilmektesiniz.
  • Hızlı erişim menüsü veya arama modülü ile ulaşacağınız hızlı kullanım ekranına, vekalet ücreti işlemlerinizi de gerçekleştirebileceğiniz alan eklendi. Artık cari işlemler menüsü altından yapmış olduğunuz vekalet ücreti işlemlerini hızlı kullanım ekranı ile de gerçekleştirebileceksiniz.
  • İş planı mail ile hatırlatma sonrasında, sizlere ulaşan mail içeriklerini, manual olarak güncelleyebilmektesiniz. Giden mail taslaklarını kalıcı olarak kaydederek, kullanıcılara ulaşacak olan maillerin içeriğini dilediğiniz gibi tasarlayabilirsiniz.
  • Dosyalarınız üzerinde, farklı dosyalar ile ilişkilendirme işlemlerinizi yapabilmekteydiniz. İşlemlerinizi daha hızlı gerçekleştirebilmek adına, ilişkilendirme menüsü üzerinde, arama menüsü aktif hale getirildi. Artık ilişkilendirilecek olan dosyalarınızı daha hızlı şekilde birleştirebilirsiniz.
KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Yenilikleri

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Yenilikleri

Yapılan güncellemeler hakkında yayınlamış olduğumuz güncelleme bilgilendirmeleri ; KolayOfis Standart , KolayOfis Gold , KolayOfis Premium ve KolayOfis Kurumsal ayrımları yapılmaksızın yayınlanmaktadır. Güncellemelerin büyük bir bölümü hiç bir paket ayrımı gözetmeksizin yapılmaktadır. Ancak bazı güncellemeler paket farklılıkları göz önünde bulundurularak yapılır. Bu noktada yapılan güncellemeler , kullanmış olduğunuz paket içerisinde mevcut olmayabilir. Yapılan güncellemelere ilişkin paket ayrımlarını Nt MicroDestek belirlemektedir.

KolayOfis paket farklılıklarına ilişkin detaylı incelemeyi www.microdestek.com.tr adresinden yapabilirisiniz. Ayrıca soru , görüş ve önerilerinizi bize Müşteri Hizmetlerimiz veya web sitemiz üzerinden yönlendirebilirisiniz.

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi ile Farkı Keşfetmeye Devam Edin.

0 cevaplar

Cevapla

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir