KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Eylül 2015 Güncellemeleri

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Next Generation sistemi için eylül ayında bir çok yeni güncelleme aktif hale getirildi. Özellikle ofis içi iletişim ve raporlama anlamında bir çok yenilik kullanıcıların hizmetine sunuldu. Yapılan güncellemeler ve kullanıma ilişkin detayları aşağıda yer alan açıklamalar içerisinde bulabilirsiniz.

İşte KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Eylül 2015 Güncellemeleri

Sohbet Modülü

Ofis içi iletişiminizi bir üst seviyeye çıkartacak olan sohbet modülü ile hem ofis içinde hem de ofis dışında çalışma arkadaşlarınız ile rahatlıkla iletişime geçebilirsiniz. KolayOfis NG Hukuk Otomasyon Sistemi sohbet modülü sayesinde artık farklı yazışma programları kullanmak durumunda değilsiniz. Sohbet modülünü kullanabilmek için, sisteme giriş yaptıktan sonra en sağ alt kısımda yer alan KolaySohbet alanını tıkladıktan sonra sohbet etmek istediğiniz kullanıcıyı seçmeniz gerekmektedir.Seçim sonrasında küçük bir ek ekran açılacaktır. Bu ekran üzerinde ki yazılabilir alana yazmak istediğiniz bilgileri yazdıktan sonra gönder butonuna tıklayarak, ofis arkadaşlarınız ile iletişime geçebilirsiniz. KolaySohbet bölümünde ki geçmiş yazışmalar alanını kullanarak, o kişi ile daha önce yapmış olduğunuz iletişim geçmenizi kontrol edebilir veya raporlayabilirsiniz.

Hangi Paketlerde Sohbet Modülü Güncellemesi Aktif Hale Getirildi ?

KolayOfis NG Standart Edition, KolayOfis NG Gold Edition, KolayOfis Premium NG Edition ve KolayOfis NG Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi’nde bu özellikten faydalanabilirsiniz. Ayrıca tüm KolayOfis Bulut kullanıcıları da bu güncellemeden faydalanabilirler.

Yeni Giriş Arayüzü

Daha kolay ve daha hızlı kullanım için yapılan geliştirmelere bir yenisi daha eklendi. Yeni giriş arayüzü. Yeni giriş arayüzü ile bir önceki arayüzde yer almayan parolamı unuttum seçeneği eklendi. Bu seçenek sayesinde parolanızı unutmanız durumunda artık ofis yöneticiniz ile iletişime geçmenize gerek kalmayacaktır. Parolamı unuttum butonuna tıkladığınızda yeni bir ekrana geçiş yapmış olacaksınız. Bu ekrana kullanıcı adınızı yazdıktan sonra gönder butonuna tıklamanız yeterli olacaktır. Sıfırlanmış olan yeni parolanız, sistemde tanımlı olan e-posta adresinize yönlendirilecektir. E-posta adresinize gelen yeni şifreniz ile sisteme giriş yapabilirsiniz.

Hangi Paketlerde Yeni Giriş Arayüzü Güncellemesi Aktif Hale Getirildi ?

KolayOfis NG Standart Edition, KolayOfis NG Gold Edition, KolayOfis Premium NG Edition ve KolayOfis NG Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi’nde bu özellikten faydalanabilirsiniz. Ayrıca tüm KolayOfis Bulut kullanıcıları da bu güncellemeden faydalanabilirler.

 

E-Müvekkil Toplu İşlemler

E-müvekkil toplu işlemler ile toplu olarak bir çok işleminizi gerçekleştirebilirsiniz. Toplu olarak kullanıcı adı belirleme, toplu olarak şifre belirleme ve toplu olarak yetki verme işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz. Bunun yanı sıra daha önce hangi müvekkillerinize şifre ve parola vermiş olduğunuzun raporunu da alabilirsiniz. E-müvekkil toplu işlemleri yapabilmeniz için öncelikli olarak güvenlik ana menüsü, sonrasında müvekkil işlemleri alt menüsü seçeneğini seçmeniz gerekmektedir. Menü içerisinde iki farklı buton yer almaktadır. Tek müvekkil için ve birden çok müvekkil için. Tek müvekkil için yapılan işlemler eski hali ile sistemde yerini almaktadır. Eylül ayında sisteme eklenilen birden çok müvekkil için seçeneğini seçelim. Seçeneği seçmeniz ile birlikte yeni ekranlar karşınıza gelecektir. İşlem yapmadan önce, müvekkilleri seçmeniz gerekmektedir. Seçmiş olduğunuz müvekkil sonrasında, müvekkillerinizin sisteme giriş yaptıktan sonra hangi yetkilere sahip olması gerektiğini seçiniz ( Ana menü – dosya işlemleri, dosya işlemleri – detaylı rapor, dosya işlemleri – genel evraklar, dosya işlemleri – dosya ile ilişkili evraklar, ana menü – cari işlemler, cari işlemler – mali rapor, ana menü – güvenlik, güvenlik – parola değiştir ; işlemlerin ile ilgili yetki seçimlerini gerçekleştirebilirsiniz. ). Yapmış olduğunuz seçimler sonrasında toplu olarak müvekkillerinizin kullanıcıları, seçmiş olduğunuz yetkilere göre hazırlamış olursunuz. İlerleyen aşamada hangi müvekkiller için kullanıcıyı aktif hale getirdim ve detay bilgileri nelerdi sorusunun yanıtını ise yazıcı ikonunu tıklayarak sistem tarafından çıkacak otomatik raporu kullanabilirsiniz.

Hangi Paketlerde E-Müvekkil Toplu İşlemler Güncellemesi Aktif Hale Getirildi ?

KolayOfis NG Premium Edition Hukuk Otomasyon Sistemi’nde bu özellikten faydalanabilirsiniz.

Yeni Genel Gelir Rapor

Geçtiğimiz aylarda sisteme tanımlanan genel gelir giriş alanı sonrasında, eylül ayı içerisinde vekalet ücreti dışında ki gelirlerinize ilişkin iki farklı rapor seçeneği sisteme dahil edildi. Dilerseniz vekalet ücreti dışında ki gelirlerinize yönelik detaylı rapor hazırlayabilir, dilerseniz indeks bir raporu yine sistem üzerinden hazırlayabilirsiniz. Vekalet ücreti dışında ki gelirlerinize yönelik raporlar için kasa işlemleri ana menüsü altında yer alan merkez kasa rapor alt menüsü seçilir. Seçim sonrasında tarih aralığı belirlenir (dilerseniz tarih aralığı belirlemeden de işlemlerinize devam edebilirsiniz) ve raporla butonuna tıklanır. Bu işlem sonrasında genel gelir alanının yanında iki adet yazıcı ikonu belirecektir. Sol tarafta yer alan yazıcı ikonu ile detaylı raporunuzu, sol tarafta yer alan yazıcı ikonu ile de indeks raporunuzu kolaylıkla hazırlayabilirsiniz.

Hangi Paketlerde Yeni Genel Gelir Rapor Güncellemesi Aktif Hale Getirildi ?

KolayOfis NG Standart Edition, KolayOfis NG Gold Edition, KolayOfis Premium NG Edition ve KolayOfis NG Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi’nde bu özellikten faydalanabilirsiniz. Ayrıca tüm KolayOfis Bulut kullanıcıları da bu güncellemeden faydalanabilirler.

Virman İşlemleri

Özellikle sistem üzerinde birden fazla banka kart hesabı kullanan kullanıcılar için işlemlerini çok daha kolay ve hızlı yapabilecekleri yeni bir alan aktif hale getirildi. Daha önce ki dönemlerde bildiğiniz gibi banka kartlarınıza para ekleme ve para çekme işlemlerinizi yapabiliyordunuz. Ancak bankalar arası işlem sistemde yer almıyordu. Fakat yeni virman işlemleri ile banka kartlar arasında para transferi yapabilirsiniz. Böylece çok daha az işlem yaparak işlemlerinizi sisteme tanımlayabilirsiniz. Virman işlemlerini yapmak için kasa işlemleri ana menüsü altında yer alan banka kart devir işlemleri alt menüsü seçilir. Seçim sonrasında sıra ile banka kart seçilir. İşlem türü bölümünden başka bir bankaya transfer seçimi yapılır. Açılan banka kart seçim bölümünde para aktarılması istenen banka seçilir. Tarih, tutar ve açıklama alanları doldurulduktan sonra kaydet butonuna tıklanır. İşlem sonucunda örnek olarak x bankasından y bankasına para aktarılmış olur.

Hangi Paketlerde Virman İşlemleri Güncellemeleri Aktif Hale Getirildi ?

KolayOfis NG Standart Edition, KolayOfis NG Gold Edition, KolayOfis NG Premium Edition ve KolayOfis NG Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi’nde bu özellikten faydalanabilirsiniz. Ayrıca tüm KolayOfis Bulut kullanıcıları da bu güncellemeden faydalanabilirler.

Yeni Dosya Kapağı Çıktısı

Dosya kapak çıktılarına bir yenisi daha eklendi. Farklı şekilde dosya kapağı çıktısı almak isteyen kullanıcılarımızın artık bir seçeneği daha var. Yeni dosya kapağı çıktısına, hızlı erişim veya arama modülü üzerinden ulaşabilirsiniz. Dosya içerisinde ki dosya bilgileri ve doküman işlemleri sekmesinde ki dosya kapağı yazdır butonunu tıklamanız yeterli olacaktır. Hangi dosya kapağı çıktısına ihtiyacınız var ise o seçeneği seçip dosya kapağı yazdır butonuna tıklayarak işlemlerinizi tamamlayabilirsiniz.

Hangi Paketlerde Yeni Dosya Kapağı Çıktısı Güncellemeleri Aktif Hale Getirildi ?

KolayOfis NG Gold Edition, KolayOfis NG Premium Edition ve KolayOfis NG Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi’nde bu özellikten faydalanabilirsiniz. 

Tahsilat Bildirimi

Yoğun yasal alacak takibi veya kurumsal anlamda bütün hukuki süreçlerini KolayOfis üzerinden yürüten hukuk büroları ve departmanları için yeni bir güncelleme daha aktif hale getirildi. Gün içerisinde yapılan bütün tahsilatların takibi artık çok daha kolay bir şekilde yapabilirsiniz. Yapılan bütün tahsilatlar seçmiş olduğunuz kullanıcı grubuna otomatik şekilde bilgilendirme e-postası olarak gönderilecektir. Bu sayede hangi dosya ile ilgili ne kadarlık tahsilat yapıldığını hem ofis içinde hem de ofis dışında rahatlıkla kontrol altına alabilir ve onay sürecinizi bekletmeden işlemlerinizi hızlı bir şekilde tamamlayabilirsiniz. Tahsilat bildirimini aktif hale getirmek için güvenlik ana menüsü altında yer alan kurum ayarları alt menüsüne giriş yapmanız gerekmektedir. Kurum ayarları alt menüsüne giriş yaptıktan sonra ” Tahsilat ile ilgili mailler seçili gruplara gitsin mi? ” seçeneğini aktif hale getirmeniz gerekmektedir. Seçim sonrasında yeni bir ekran açılacak ve e-posta göndermek istediğiniz grupları seçebileceğiniz alan aktif hale gelebilmektedir. Grup seçimi sonrasında evet seçeneğini seçerek aktif hale getirmeniz yeterli olacaktır.

Hangi Paketlerde Tahsilat Bildirimi Güncellemeleri Aktif Hale Getirildi ?

KolayOfis Standart, KolayOfis Gold, KolayOfis Premium ve KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi’nde bu özellikten faydalanabilirsiniz. Ayrıca tüm KolayOfis Bulut kullanıcıları da bu güncellemeden faydalanabilirler.

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Eylül 2015 Güncellemeleri kapsamında yapılan güncellemeler, güncellemelere ilişkin detaylı bilgileri ve kullanıma ilişkin aklınıza takılan noktalarla ilgili bilgilendirmeyi Müşteri Hizmetlerimiz ile iletişime geçerek öğrenebilirsiniz.

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi ile

Farkı Keşfetmeye Devam Edin !

0 cevaplar

Cevapla

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir