KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi - Aylık Güncelleme Bilgileri - Haziran 2014

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Haziran Ayı Güncelleme Bilgileri

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi siz değerli müşterilerimiz ile gelişmeye devam ediyor.

Haziran ayı boyunca yapılan tüm güncellemeler ve değişimler aşağıdaki şekilde detaylı olarak açıklanmıştır.

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi - Haziran Ayı - 2014 Güncelleme Bilgileri

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi – Haziran Ayı – 2014 Güncelleme Bilgileri

Hukuk ofis otomasyonu – Mail ile Bilgilendirme 

Kullanıcılarımızın bildiği gibi yapılan işlemler ve sorumlularına KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi tarafından otomatik olarak bilgilendirme maili gönderilmektedir. Bilgilendirme alabileceğiniz iki menü daha aktif hale getirildi. Dosya sorumlularına ve avans masraf işlemlerine ilişkin gönderilen bilgilendirme mailleri. Her iki bilgilendirme maili uygulamasından da kullanıcılar isteğe bağlı olarak faydalanabilirler veya bu yenilikleri kullanmayabilirler. Dosya ana kapak bilgileri eklenirken seçilen dosya sorumlularına otomatik olarak bilgilendirme maili gönderilir. Avans masraf onay işlemlerinde ise avans ve masraf onaylama yetkisi bulunan kişiye ve işlemi gerçekleştiren kişiye karşılıklı olarak süreç içerisinde bilgilendirmeler yapılmaktadır.

Avukat Raporu 

Avukat raporu KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi ‘ne eklenen 26. hazır olarak kullanabileceğiniz rapordur. Avukat raporu ile belirlenen kriterler sonrasında , kişi bazlı olarak avukatlarınızın veya grup bazlı olarak çalışma gruplarınızın performans ölçümlerini gerçekleştirebilirsiniz. Avukat performans raporu talep edilen içerikler sonrasında otomatik olarak çalışanlarınızın performanslarını belirlemenizde sizlere yardımcı olacaktır. Rapor içerisinde performansın ölçümlenmesinde kullanılacak olan veriler sizler tarafından belirlenmektedir.

Müvekkil Giriş Arayüzü Güncellemeleri

E – Müvekkil uygulamasında bir çok yenilik aktif hale getirildi. Müvekkillerinizin kullanmış olduğu arayüz güncellendi. Ayrıca müvekkillerinizin hangi sayfalara giriş yapabileceklerini artık siz belirleyebilmektesiniz. Bununla beraber müvekkilleriniz sisteme giriş yaparken kullanmış oldukları şifreleri artık kendileri de değiştirebilmektedirler.

Takip Açılış Tarihi ve Alacak Kalemlerini Değiştirebilme

Bir icra dosyası açtıktan sonra alacak kalemleri ve takip açılış tarihi konusunda artık değişim yapabilmektesiniz. Eklenmiş icra takiplerim menüsü üzerinde takibi seçtikten sonra hemen üst tarafta açılan ekran üzerinden takip açılış tarihinizi rahatlıkla değiştirebilirsiniz. Alacaklarınızı silmeden değiştirebilmek için ise yine Eklenmiş İcra Takiplarim menüsü sonrasında üzerinde değişim yapmak istediğiniz icra dosyasını seçtikten sonra açılan ekran üzerinde takibi düzelt seçeneği seçilir. Bu işlem ile beraber açılan yeni ekran üzerinden alacak kalemlerinizi silmeden üzerinde değişim yapabilmektesiniz.

Dosya Ana Tür Değiştirme İşlemleri

Daha önce açmış olduğunuz herhangi bir dosyanın Ana Türünü artık dosyayı silmeden değiştirebilirsiniz. Arama modülü veya Hızlı Erişim > Tüm İşlemler menüleri üzerinden dosyanızı seçtikten sonra açılan sayfa üzerinden Dosya Bilgileri ve Doküman İşlemleri menüsü seçilir. Seçim işlemi tamamlandıktan sonra ekranın hemen sağ tarafında Dosya Ana Tür ve Alehte – Lehte Durumu Değiştir ekranlarını göreceksiniz. Değişim işlemini yaptıktan sonra dosya detaylarını güncelle butonunu tıklamayı unutmayın. Yine aynı ekran üzerinden ana türü dava olan bir dosyayı icra yaptıktan sonra , dosyayı hiç silmeden icra takibine çevirmeniz mümkün olacaktır. Ana türü icra olarak değiştirilmiş dosyayı seçtikten sonra siyah buton olarak gösterilmiş İcra Föyünü Düzenle seçeneği ile ana kapak bilgisi hazırlanmış olan icra dosyasının takip işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz.

Yapılan Güncellemeler Hakkında Önemli Açıklama

KolayOfis Güncellemeleri Hakkında Önemli Açıklama

Yapılan güncellemeler hakkında yayınlamış olduğumuz güncelleme bilgilendirmeleri KolayOfis Standart , KolayOfis Gold , KolayOfis Premium ve KolayOfis Kurumsal ayrımları yapılmaksızın yayınlanmaktadır.Güncellemelerin büyük bir bölümü hiç bir paket ayrımı gözetmeksizin yapılmaktadır. Ancak bazı güncellemeler paket farklılıkları göz önünde bulundurularak yapılır. Bu noktada yapılan güncellemeler , kullanmış olduğunuz paket içerisinde mevcut olmayabilir.Yapılan güncellemelere ilişkin paket ayrımlarını Nt MicroDestek belirlemektedir. KolayOfis paket farklılıklarına ilişkin detaylı incelemeyi www.microdestek.com.tr adresinden yapabilirisiniz. Ayrıca soru , görüş ve önerilerinizi bize Müşteri Hizmetlerimiz veya web sitemiz üzerinden yönlendirebilirisiniz

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi ile Farkı Keşfetmeye Devam Edin.

 

0 cevaplar

Cevapla

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir