KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Nisan 2015 Güncellemeleri

Nisan ayı boyunca bir çok güncelleme ile KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi ‘ni, siz değerli kullanıcılarımız ile geliştiriyoruz. Değer ve amaçlarımız doğrultusunda sizlere daha iyi hizmet verme yolunda, istikrarlı çizgimizi koruyarak KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi ‘ni dünya standartlarına taşımaya devam ediyoruz. Nisan ayı içerisinde KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi güncellemeleri ve yapılan yeniliklerin ne şekilde kullanılabileceğiniz aşağıda detaylı olarak inceleyebilirsiniz.

İşte KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Nisan 2015 Güncellemeleri

Güvenlik Güncellemeleri

Güvenlik Güncellemeleri

Güvenlik Güncellemeleri

Bildiğiniz gibi KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi web tabanlı bir yapıya sahip. Bu sebeple hem ofis içinde hem de ofis dışında akıllı telefon, tablet, masaüstü ve dizüstü bilgisayarlar ile sistem kullanılabiliniyor. Web tabanlı yapısı ve ofis dışı bağlantının yapılabilinmesi için ana makine yani serverın internet bağlantısının olması ve internete çıkışının olması gerekmektedir. Sanal ortamda kullanılan sistemin, güvenlik açısından herhangi bir problem yaşanmaması adına şifre yaşlandırma politikası uygulanmaya başlanmıştır. Şifre yaşlandırma politikası sonucu tek haneli kullanılan şifrelerin değiştirilmesi gerçekleştirilmiştir. En az 6 (altı) haneden oluşan şifrelerin kullanılması zorunlu tutulmuştur. Kullanıcıların seçimini bırakılmış olan şifre yaşlandırma işlemi ise 30, 60, 90 ve 120 günlük periyotlar halinde otomatik olarak yenilenmelidir. Ayrıca kullanıcıların, birbirlerinin şifrelerini görüntüleme işleminin de önüne geçilmiştir. Sadece temel yetkili olan admin kullanıcı diğer kullanıcıların şifrelerini yenileyebilmektedir. Yapılan güvenlik arttırımı ile şifre bazlı olarak sisteme yapılabilinecek her türlü kötü amaçlı saldırının önüne geçilmiştir. Şifre değiştirme ve kullanıcı bilgileri değişim işlemleri güvenlik ana menüsü altında yer alan parola / kullanıcı güncelle alt menüsü üzerinden gerçekleştirilmektedir.

Hangi Paketlerde Güvenlik Güncellemeleri Aktif Hale Getirildi ?

KolayOfis Standart, KolayOfis Gold, KolayOfis Premium ve KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi’nde bu özellikten faydalanabilirsiniz. Ayrıca tüm KolayOfis Bulut ve KolayOfis Next Generation kullanıcıları da bu güncellemeden faydalanabilirler.

Saat Rapor Giriş

Saat Rapor Giriş

Saat Rapor Giriş

Saat bazlı olarak verilen hizmetlere ait veri girişi ve raporlama işlemlerine ilişkin, nisan ayı içerisinde güncellemeler tamamlandı. Kullanıcıların saat ücreti girişlerinin sisteme tanımlanabilmesi işlemi güncellendi. Böylelikle hangi avukatın veya çalışanın ne kadarlık bir saat ücretine sahip olduğunu sisteme tanımlayabilir ve otomatik olarak saat ücreti alanının doldurulmasını sağlayabilirsiniz. Bu işlemi yapabilmek için Güvenlik ana menüsü Parola/Kullanıcı Güncelleme alt menüsü altında kullanıcı seçilmelidir. Açılan ekran üzerinden danışmanlık saat ücreti alanı doldurularak işlem tamamlanır. Bunun yanı sıra müvekkil seçimi sonrasında dosya ile ilişkilendir seçeneği seçildiğinde yeni filtre ekranı dahil edildi. Bu sayede çok fazla dosyası bulunan müvekkillere yönelik dosya seçim işlemleri çok daha hızlı şekilde sonuçlanacaktır. Son olarak saat raporları hakkında bir güncelleme daha aktif hale getirildi. Saat giriş raporlarınızda toplam olarak, müvekkillerinizin veya personelinizin seçmiş olduğunuz kriterlere yönelik (tarih kriteri v.b.), kaç saatlik hizmet verildi ve toplamda ne kadarlık bir ücret çıktığını ilişkin raporlarınızı hazırlayabilirsiniz.

Hangi Paketlerde Saat Rapor Giriş İşlemleri Güncellemesi Aktif Hale Getirildi ?

KolayOfis Standart, KolayOfis Gold, KolayOfis Premium ve KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi’nde bu özellikten faydalanabilirsiniz. Ayrıca tüm KolayOfis Bulut ve KolayOfis Next Generation kullanıcıları da bu güncellemeden faydalanabilirler.

Dosya İşlemleri

Dosya İşlemleri

Dosya İşlemleri

Hem dava hem de icra dosyalarının sisteme kayıt altına alınması ve sonrasında ki işlemler ile genel geliştirmeler yapıldı. Yeni dosya ekleme işlemlerinden başlayalım. Yeni dosya ekleme işlemlerinde “Anlaşma Tarihi” ifadesi gelen yoğun talep üzerine ” İş Kabul – Tebliğ Tarihi” olarak güncellenmiştir. Yine yeni dosya ekleme alanında seçmiş olduğunuz dava ana türü ve alt kırılımına göre sayaç aktif hale getirilmiştir. Seçmiş olduğunuz dosya ana türü ve alt kırılıma göre kaç adet dosyanın eklendiğini, kaç adet dosyanın arşiv olduğunu, kaç adet dosyanın silindiğini ve en son eklenen dosyanın numarasını rahatlıkla görüntüleyebilirsiniz. Dosya ekleme işlemi sonrasında dosya ilişkilendirme işlemlerinize yönelik hem rapor alabileceğiniz hem de rahatlıkla seçmiş olduğunuz dosyanın ilişkili dosya durumunu görüntüleyebileceğiniz alanlar aktif hale geldi. Arama motoru üzerinden dosyalara

Hangi Paketlerde Dosya İşlemleri Geliştirmeleri Aktif Hale Getirildi ?

KolayOfis Standart, KolayOfis Gold, KolayOfis Premium ve KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi’nde bu özellikten faydalanabilirsiniz. Ayrıca tüm KolayOfis Bulut kullanıcıları da bu güncellemeden faydalanabilirler.

Yetkilendirme

Yetkilendirme

Yetkilendirme

Nisan ve mart ayı içerisinde yapılan yenilikler doğrultusunda bir çok yetkilendirme alanı aktif hale getirildi. Yeni yetki alanları aşağıdaki şekilde sıralanmıştır;

  • Genişletilmiş Sözleşme – Kontrat Yönetim Sistemi, Yeni Sözleşme Ekleme,
  • Genişletilmiş Sözleşme – Kontrat Yönetim Sistemi, Sözleşme Güncelleme,
  • Genişletilmiş Sözleşme – Kontrat Yönetim Sistemi, Sözleşme Silme,
  • Genişletilmiş Sözleşme – Kontrat Yönetim Sistemi, Sözleşme Raporlama,
  • Genişletilmiş Sözleşme – Kontrat Yönetim Sistemi, Sözleşme Arşivleme,
  • Genişletilmiş Sözleşme – Kontrat Yönetim Sistemi, Sözleşme Türünü Görüntüleyebilme,
  • Genişletilmiş Sözleşme – Kontrat Yönetim Sistemi, Sözleşme Türünü Görüntüleyebilme (Özel alanlar),
  • Büro Özel Türü Ekleme
  • Büro Özel Türü Silme
  • Doküman Türü Ekleme
  • Doküman Türü Silme yetkileri eklendi.

Yeni yetki alanlarını güvenlik ana menüsü altında yer alan sayfa girişleri yetkilendir alt menüsü üzerinden güncelleyebilirsiniz. Unutmayın, sayfa girişleri yetkilendir menüsü her kullanıcıya açık bir alan değildir. Yetkilendirme konusunda ofis yetkiliniz ile görüşmeniz gerekebilir.

Hangi Paketlerde Yetkilendirme Geliştirmeleri Aktif Hale Getirildi ?

KolayOfis Standart, KolayOfis Gold, KolayOfis Premium ve KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi’nde bu özellikten faydalanabilirsiniz. Ayrıca tüm KolayOfis Bulut ve KolayOfis Next Generation kullanıcıları da bu güncellemeden faydalanabilirler. Genişletilmiş Sözleşme – Kontrat Yönetim Sistemi sadece KolayOfis Kurumsal paketlerinde aktiftir.

E – Müvekkil Güncellemeleri

E - Müvekkil Güncellemeleri

E – Müvekkil Güncellemeleri

KolayOfis Premium paket ve üzeri kullanıcılar, e – müvekkil hizmetinden yararlanabilmektedir ( E – müvekkil hizmeti ile ilgili detaylı bilgiyi ürün sayfasından inceleyebilirsiniz ). E – müvekkil uygulamasından faydalanan kullanıcılar için ay içerisinde üç farklı yenilik aktif hale getirildi. Müvekkillerine otomatik şifreler tanımlayabilir ve müvekkillerinizin parolalarını değiştirme işlemlerini sadece seçmiş olduğunuz personelinizin değiştirmesini sağlayabilirsiniz. Bunun yanı sıra müvekkillerinizin e – müvekkil giriş alanı sonrasında kendi dosya veya carilerine doküman yükleme işlemi yapmasını sağlayabilirsiniz. Yine benzer şekilde sistemde yüklü olan dokümanlarını dokümanlarını da bilgisayar veya uygun olan diğer cihazlarına indirebilmesini sağlayabilirsiniz.

Hangi Paketlerde E – Müvekkil Güncellemeleri Aktif Hale Getirildi ?

KolayOfis Premium, KolayOfis NG Premium Edition ve KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi’nde bu özellikten faydalanabilirsiniz. 

Diğer Güncellemeler

Diğer Güncellemeler

Diğer Güncellemeler

Yukarıda yer alan temel güncelleme işlemlerinin yanı sıra bir çok küçük geliştirme ve hata düzeltme işlemi ay içerisinde tamamlandı. Yapılan güncellemeler ve kullanım alanları şu şekilde yer aldı.

  • Mütabakat Çıktısı : Cari rapor üzerinden sunmuş olduğunuz raporlara artık mütabakat çıktılarını ekleyerek müvekkillerinize iletebilirsiniz. Mütabakat çıktısı almak için Raporlar ana menüsü altında yer alan Cari Rapor alt menüsü seçilir. Cari Rapor içerisinde mütabakat çıktısı alınmak istenen müvekkil ve diğer detayları seçilir. Raporla butonuna tıkladıktan sonra ortaya çıkan ataç ikonuna tıklanılarak mütabakat çıktısı elde edilir. Mütabakat çıktısı üzerinde yer alan adres ve telefon bilgileri, admin kullanıcısının adres ve telefon bilgileridir. Eğer bu bilgiler üzerinde değişim yapmak istenirse, Güvenlik ana menüsü altında yer alan Parola – Kullanıcı Güncelle alt menüsü üzerinden işlemler yapılabilinir.
  • Avans Masraf Giriş : Cari işlemler ana menüsü altında yer alan Avans Masraf alt menüsü üzerinden yapılacak olan işlemlere bir kolaylık eklendi. Müvekkil seçimi sonrasında dosya ile ilişkilendir seçeneği seçildiğinde artık bir filtre alanı karşınıza gelmektedir. Bu filtreleme alanı  sayesinde müvekkilinize ait olan dosyalara çok daha hızlı şekilde ulaşabilirsiniz.
Kolayı Var : Avans masraf giriş işlemlerinizi Cari işlemler ana menüsü altında yer alan Avans 
Masraf alt menüsü üzerinden yapabileceğiniz gibi arama modülü üzerinden dosyanıza ulaşarak 
da gerçekleştirebilirsiniz. Arama modülü üzerinden dosyanızı seçtiğinizde ilk önce karşınıza 
avans masraf giriş ekranı gelecektir. Bunun yanı müvekkil ve dosyası otomatik olarak seçili 
şekilde karşınıza gelecektir. Bu şekilde dosyalarınıza ulaşmaya çalıştığınızda en az üç 
hamle daha eksik yaparak işlemlerinizi tamamlayabilirsiniz. Unutmayın ! Arama modülü 
KolayOfis Gold ve üzeri paketlerde yer almaktadır.
  • Doküman Alt Kırılımı : Dosyalarınızda olduğu gibi artık dokümanlarınızda da alt kırılım seçeneğini kullanabilirsiniz. Doküman ana türü seçimi sonrasında alt kırılım seçeneğini de kullanarak, ekleyeceğiniz dokümanlara bir nitelik daha ekleyebilirsiniz. Hem raporlama anlamında hem de dokümanlarınıza ulaşma anlamında doküman alt kırılımı size katkı sağlayacaktır. Doküman alt kırılımı tüm kullanıcılarda aktif olmayarak eklenmiştir. Doküman alt kırılımı kullanmak isteyen kullanıcılar Güvenlik ana menüsü altında yer alan kurum ayarları alt menüsü seçilir. Açılan ekran üzerinde “Döküman altkırılımları seçeneği açılsın mı?” seçeneğini evet olarak güncellemeniz yeterli olacaktır.

 

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Nisan 2015 Güncellemeleri dahilinde yapılan geliştirmelere yönelik aklınıza takılan soruları bizlere yönlendirebilirsiniz. KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi ile ilgili dilek, görüş ve isteklerinizi de bizlere yorumlarınız ile yönlendirebilirsiniz.

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi ile Farkı Keşfetmeye Devam Edin !

0 cevaplar

Cevapla

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir