KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Ocak 2016 Güncellemeleri

Yeni yıla; yeni menüler ve daha bir çok güncelleme ile giriş yapmayı başardık. Özel hakem heyeti başvurularının takibinin yapılacağı alan, 3. şahıslar ile yapılan cari işlemler ve daha bir çok yeni alan aktif hale getirildi. Sözü daha fazla uzatmadan geçelim yapılan güncellemelerin detaylarına ve ne şekilde kullanılabileceği bilgilerine.

İşte KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Ocak 2016 Güncellemeleri

3. Şahıs Cari İşlemler

Yeni yılın en önemli güncellemelerinden biri olan, 3. şahıs cari işlemleri aktif hale getirildi. 3. şahıs cari işlemler seçeneği sayesinde, müvekkil ve personellerinizin hesapları dışında da, ön muhasebe kayıt ve raporlama işlemlerinizi de gerçekleştirebilirsiniz. Örneğin, sürekli olarak çalışmış olduğunuz tedarikçiler ile yapmış olduğunuz işlem kayıtları, borç ve alacak durumunu görüntüleyebilirsiniz. Ay içerisinde ne kadarlık ürün satın aldığınızı ve bunu sonucunda ne kadarlık ödemeyi yaptığınızı rahatlıkla raporlayabilirsiniz. Sistemde tanımlı olmayan personellerinizin işlemlerini, 3. şahıs cari işlemler bölümünden takip edebilirsiniz. Vekalet ücreti dışında elde etmiş olduğunuz gelirlerin takibini de yine bu alandan gerçekleştirmeniz mümkün olabilir. Örneğin, hukuk üzerine yayınlamış olduğunuz kitapların satışına yönelik ne kadarlık bir ciroya sahip olduğunuzu hızlıca öğrenebilirsiniz.. 3. şahıs cari işlemler alt menüleri, kasa işlemleri ana menüsü altında yer almaktadır. İki farklı yeni alt menüyü kasa işlemleri ana menüsü altında görüntüleyebilirsiniz. İlk menü içerisinde yeni kayıtlarınızı sisteme dahil edebilir, ikinci menü içerisinde ise yapmış olduğunuz işlemlerin çıktılarını yanı raporlarını hazırlayabilirsiniz.

3. şahıs cari işlemleri bölümünün uygulama kısmında birden farklı seçenek yer almaktadır. Yapmış olduğunuz işlemleri dilerseniz merkez kasadan bağımsız olarak sisteme tanımlayabilirsiniz. Bu sayede hukuk büronuzun genel kasası üzerinden bağımsız olarak işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz. Merkez kasa ile ilişkilendirmenin yanı sıra sistemde tanımlı olan personelleriniz ile yapılan işlemi ilişkilendirebilir veya benzer şekilde sistemde tanımlı olan banka kart hesapları üzerinden de işlemleri yapabilirsiniz. İşlemlerin ilişkilendirilmesi işlemlerinin ardından sırada cari seçme bölümü yer almaktadır. Cari adı bölümünde sadece sisteme “diğer” tarafında tanımlı olan cariler karşınıza çıkacaktır. Cari seçiminin tamamlanmasının ardından işlem türü seçimi yapılır. İşlem türü bölümünde tahsilat, ödeme, ürün alış veya ürün satış işlemlerinden herhangi bir tanesi seçilir. Seçim gerçekleştirildikten sonra açılan ekran üzerinde ki ek alanlar doldurulur ve işlem tamamlanır. İşlem tamamlandıktan sonra yapılan işlemlerin raporlanması için Kasa İşlemleri>3. Şahıs Kasa Mizan alanını kullanabilirsiniz. Raporlama alanına giriş yaptığınızda öncelikle rapor dönemi (tarih aralığı) seçimi yapılır. Sonrasında cari seçimi yapılır ve raporla butonu tıklanır. Ana ekran üzerinden Dönem İçi Toplam Borç, Devir Bakiyesi, Dönem İçi Toplam Alacak, Dönem İçi Son Durum, Dönem İçi Son Durum ve Kalan Bakiye yer alır. Yapılan işlemlerin detayları sayfanın alt kısmında yer almaktadır. Son olarak raporlamalar excel, word veya pdf formatında bilgisayarınıza indirilebilir halde yer almaktadır.

Hangi Paketlerde 3. Şahıs Cari İşlemler Güncellemesi Aktif Hale Getirildi ?

KolayOfis NG Gold Edition, KolayOfis Premium NG Edition ve KolayOfis NG Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi’nde bu özellikten faydalanabilirsiniz. 

Hakem Heyeti Takibi

Hakem heyeti ile ilgili yapmış olduğunuz çalışmaları, detaylı şekilde KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi özel alanları ile takip edebilirsiniz. Hakem heyeti işlemleri ile ilgili ihtar, hakem heyeti savunma talebi, hakem heyeti kararı ve diğer bilgiler alanlarını kullanarak ihtiyaç duyacağınız her türlü veriyi sisteme ekleyebilir, düzenleyebilir ve yapılan bütün işlemleri toplu olarak raporlayabilirsiniz.

Hakem heyeti özel alanlarını kullanabilmek için öncelikle hakem heyeti işleminin dosya olarak sisteme tanımlanması gerekmektedir. Dosyanın sisteme eklenmesinin ardından Hızlı Erişim ana menüsü altında yer alan hakem heyeti özel alanına giriş yapılır. Alana giriş yapıldıktan sonra öncelikle işlem yapılacak olan dosya seçilir. Dosya seçimi ardından yeni bir ekran açılacaktır. Ekran üzerinde ihtar, hakem heyeti savunma talebi, hakem heyeti kararı ve diğer bilgiler alanları üzerinden yeni eklemeler veya düzenlemeler yapılır. Ekleme ve düzenleme işlemlerinin ardından Hızlı Erişim> HHK Toplu Sonuç Güncelleme alanından hem hakem heyeti ile ilgili sonuçların toplu güncellemesi yapılır hem de daha önceden sisteme tanımlanmış olan bilgilerin raporu alınır. İlgili alanın raporunu almak için yazıcı ikonuna tıklamak yeterli olacaktır. Toplu son durum güncellemesi yapmak için ise öncelikle güncelleme yapılması istenen dosyalar seçilir. Son durumun ne şekilde olması isteniyor ise seçimi yapılır ve işlemleri başlat butonu tıklanarak işlemler tamamlanır. Böylece seçilen hakem heyeti dosyalarının son durumları toplu olarak güncellenmiş olur.

Hangi Paketlerde Hakem Heyeti Takibi Güncellemesi Aktif Hale Getirildi ?

KolayOfis Premium NG Edition ve KolayOfis NG Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi’nde bu özellikten faydalanabilirsiniz.

İcra Dosyası Sabit Değer Değişimleri

Her yeni yılın başında olduğu gibi bu yılda icra dosya açılış masraflarının hesaplanmasında kullanılan sabit değerler güncellenmiş oldu. Başvuru harcı tutarı 29,20 TL ve vekalet pulu değeri ise 6,8 TL şeklinde güncellendi. Başvuru harcı ve diğer yargı harçları ile ilgili değişimleri incelemek için http://www.microdestek.com.tr/yargi-harclari-2016.html adresini; vekalet pulu fiyatı, rengi ve diğer bilgileri için ise http://www.microdestek.com.tr/vekalet-pulu-2016.html adresini ziyaret edebilirsiniz.

Hangi Paketlerde İcra Dosyası Sabit Değer Değişimleri Güncellemesi Aktif Hale Getirildi ?

KolayOfis NG Standart Edition, KolayOfis NG Gold Edition, KolayOfis Premium NG Edition ve KolayOfis NG Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi’nde bu özellikten faydalanabilirsiniz. Ayrıca tüm KolayOfis Bulut kullanıcıları da bu güncellemeden faydalanabilirler.

E-Müvekkil Arayüz Güncellemeleri

Müvekkillerinizin sistemi daha rahat kullanması ve dosyalarını raporlayabilmesi için ek alanlar aktif hale getirildi. Müvekkilleriniz de, tıpkı sizlerin kullanmış olduğu gibi arama motorunu kullanarak dosyalarına hızlı şekilde ulaşabilirler. Tabi ki bu işlemler sadece sizlerin onlara vermiş olduğu yetki dahilinde geçerlidir. Eğer arama motoru yönünde yetki tanımlaması yapmaz iseniz bu alanı kullanamazlar. Bir diğer yenilik ise esnek rapor kullanımının müvekkillere de açılmış olmasıdır. Yetki vermeniz durumunda müvekkilleriniz kendi raporlarını kendileri esnek rapor üzerinden hazırlayabilir ve excel formatından çıktılarını alarak bilgisayar, akıllı telefon veya tabletlerine indirebilirler.

Hangi Paketlerde E-Müvekkil Arayüz Güncellemeleri Aktif Hale Getirildi ?

KolayOfis NG Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi’nde bu özellikten faydalanabilirsiniz.

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Ocak 2016 Güncellemeleri yukarıda belirtilmiş olduğu gibi sizlerin kullanımına sunulmuştur. Yapılan güncellemeler ile ilgili aklınıza takılan soruları, kullanım ile ilgili daha detaylı bilgiyi ve yapılan güncellemeler dışında talep etmiş olduğunuz ek güncellemeleri Müşteri Hizmetlerimiz ile iletişime geçerek iletebilir veya web sitemiz üzerinde bizler ile yorum veya farklı yöntemler ile paylaşabilirsiniz.

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi ile

Farkı Keşfetmeye Devam Edin !

0 cevaplar

Cevapla

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir