KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Şubat 2015 Güncellemeleri

Kısa şubat ayı boyunca bir çok güncelleme ile KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi ‘ni geliştirmeye devam ediyoruz. Şubat ayı içerisinde hem kullanım kolaylığı hem de yeni işlem yapabileceğiniz alanlar sisteme dahil edildi. Sözü daha fazla uzatmadan KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Şubat 2015 Güncellemeleri detaylarına ve ne şekilde kullanabileceğinize geçelim.

İşte KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Şubat 2015 Güncellemeleri

Hesaplama Araçları

Hesaplama Araçları

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi hesaplama araçları ile artık daha fazla işlem yapabilirsiniz. Bildiğiniz gibi eski hesapla bölümünde faiz hesaplama işlemlerinizi yapabilmekteydiniz. Yeni hesapla bölümüne faiz hesaplama işlemlerine ek olarak, vekalet ücretleri hesaplama ve serbest meslek makbuzu hesaplama alanları da eklendi. Artık işlemlerinizi gerçekleştirmeden önce KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi ile istediğiniz hesaplamaları gerçekleştirebilirsiniz. Hesapla işlemini kullanabilmek için KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi ‘nin ekranının sağ üst tarafında yer alan “Hesapla” alanına tıklamanız yeterli olacaktır. Açılan yeni ekran üzerinden faiz hesaplama, vekalet ücreti hesaplama ve serbest meslek makbuzu hesaplama işlemlerinizi rahatlıkla gerçekleştirebilirsiniz.

Hangi Paketlerde Hesaplama Araçları Aktif Hale Getirildi ?

KolayOfis Standart, KolayOfis Gold, KolayOfis Premium ve KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi’nde bu özellikten faydalanabilirsiniz. Ayrıca tüm KolayOfis Bulut kullanıcıları da bu güncellemeden faydalanabilirler.

Ara Karar İşlemleri

Ara Karar İşlemleri

Ara karar işlemlerinize yönelik hatalı olarak tamamladığınız işlemleri çok daha rahat kontrol altına alabileceğiniz güncellemeler tamamlandı. Geçmişte de faydalanabildiğiniz ara karar takip ekranı daha kolay kullanımınız için düzenlendi. İşlemlerinizi hem daha rahat takip edebildiğiniz hem de hatalı olarak kayıt altına aldığınız işlemleri silebileceğiniz alanlar aktif hale getirildi. Tamamlanmış olan ara karar silme yetkisini, kurum ayarları menüsü altında sayfa girişleri yetkilendir bölümünden düzenleyebilirsiniz. Ara karar düzelt ve tamamla yetkisi olan kullanıcılar ara karar silme işlemini de gerçekleştirebileceklerdir.

Hangi Paketlerde Ara Karar İşlemleri Güncellemesi Aktif Hale Getirildi ?

KolayOfis Standart, KolayOfis Gold, KolayOfis Premium ve KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi’nde bu özellikten faydalanabilirsiniz. Ayrıca tüm KolayOfis Bulut kullanıcıları da bu güncellemeden faydalanabilirler.

Personel Hesap Özeti

Personel Hesap Özeti

Kasa işlemleri ana menüsü altında yer alan Personel Hesap Özeti alt menüsü üzerinde bir çok güncelleme şubat ayı içerisinde tamamlandı. Öncelikli olarak personel hesap özeti bölümü üzerinden rapor çıktısı alabilmeniz sağlandı. Genel raporlarınızı veya ek kriteler yardımı ile düzenlemiş olduğunuz raporunuzu excel formatında bilgisayarına kayıt altına alabilirsiniz. Bir diğer yenilik rapor başlıkları üzerinde, aynı esnek raporda olduğu gibi düzenlemeler yapabilirsiniz. Gruplamalar, filtrelemeler ve sıralama işlemlerinizi daha excel formatında çıktı almadan KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi ile yapabilirsiniz. Böylece çok daha efektif raporlama seçeneklerine sahip olacaksınız. Ek kriter seçeneği olarak da Avans, Maaş Hak., Para Akt, Tahsilat, Masraf, Maaş Ödeme, Tah. İade, Ödeme, Maaş Akt ve Gider alanları aktif hale getirildi. Bu alanlar sayesinde ihtiyaç duyacağınız bir çok işlemi de gerçekleştirebiliyor olacaksınız. Örneğin, ay içerisinde yapmış olduğunuz maaş ödemelerini veya vermiş olduğunuz avansları kolaylıkla raporlayabilirsiniz. Son olarak rapor ekranında, eğer avans masraf onay işlemleri kullanımınız aktif ise, pembe şeritli bazı satırlar görüntüleyebilirsiniz. Üzeri pembe olarak görüntülenen işlemler, hali hazırda onaylanmamış işlemler anlamına gelmektedir.

Hangi Paketlerde Personel Hesap Özeti Geliştirmeleri Aktif Hale Getirildi ?

KolayOfis Standart, KolayOfis Gold, KolayOfis Premium ve KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi’nde bu özellikten faydalanabilirsiniz. Ayrıca tüm KolayOfis Bulut kullanıcıları da bu güncellemeden faydalanabilirler.

Avans Masraf Rapor Geliştirmeleri

Avans Masraf Rapor Geliştirmeleri

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi ‘nin en çok kullanılan rapor seçeneklerinden biri olan avans masraf rapor içerisinde ki geliştirmeler devam ediyor. İlk yapılan güncelleme rapor içerisinde dahil olacak sütunları seçmek ile ilgili gerçekleşti. Artık rapor içerisine dahil etmek istediğiniz veya dahil olmasını istemediğiniz sütunları seçebileceksiniz. Örneğin, rapor içerisinde hangi personelin işlem yapmasını görüntülemek istemiyorsanız, rapor içerisine dahil etmeyebilirsiniz. Bu işlemi yapabilmek için müvekkil seçimi sonrasında raporla butonu tıklanır. Raporla butonu sonrasında açılacak olan Raporda Çıkmasını İstediğiniz Başlıklar üzerinden rapor içerisine dahil etmek istediğiniz alanları dahil edebilir veya rapor içerisinde görüntülemek istemediğiniz alanları çıkartabilirsiniz. Rapor kriterleri ile ilgili işlemlerin yanı sıra devir bakiyesi alanı da avans masraf rapor içerisine dahil edildi. Seçeceğiniz tarih aralığına göre devir bakiyesi bölümünden de faydalanabilirsiniz. Örneğin aylık olarak sunmuş olduğunuz raporların öncesinde alacağınız veya borcunuz var ise devir bakiyesi alanını kullanarak geçmiş döneme ait olan işlemleri kontrol edebilirsiniz.

Hangi Paketlerde Avans Masraf Rapor Geliştirmeleri Aktif Hale Getirildi ?

KolayOfis Standart, KolayOfis Gold, KolayOfis Premium ve KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi’nde bu özellikten faydalanabilirsiniz. Ayrıca tüm KolayOfis Bulut kullanıcıları da bu güncellemeden faydalanabilirler.

Vekalet Görüntüleme ve Raporlama

Vekalet Görüntüleme ve Raporlama

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi ‘ne eklemiş olduğunuz vekaletnameler ile ilgili rapor hazırlayabileceğiniz ve eklenmiş olan vekaletnamelere çok daha hızlı şekilde ulaşabilmeniz adına, vekalet görüntüle alt menüsü üzerinden güncellemeler yapıldı. Vekalet görüntüle alanı içerisinde hazırlayacağınız raporlar için sıralamalar ve filtreleme işlemleri yapmanız mümkün. Raporunuzu KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi ile hazırladıktan sonra excel formatında bilgisayarınıza da kaydedebilirsiniz. Görüntülemek istediğiniz vekalet dokümanı için ise kayıtlı olan işlemlerin üzerine tıklamanız yeterli olacaktır.

Hangi Paketlerde Vekalet Görüntüleme ve Raporlama Güncellemeleri Aktif Hale Getirildi ?

KolayOfis Standart, KolayOfis Gold, KolayOfis Premium ve KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi’nde bu özellikten faydalanabilirsiniz. Ayrıca tüm KolayOfis Bulut kullanıcıları da bu güncellemeden faydalanabilirler.

Saat Rapor

Saat Rapor

Vermiş olduğunuz danışmanlık hizmetlerine yönelik veya saat bazlı olarak yapmış olduğunuz işlemlerin kayıtlarını saat rapor giriş alt menüsü içerisinden yapabilmektesiniz. Yapmış olduğunuz verilere yönelik detaylı raporları da raporlar ana menüsü altında yer alan saat rapor çıktısı altında düzenleyebilirsiniz. Şubat ayı içerisinde yapılan güncelleme işlemi saat raporu çıktısı altında yapılmıştır. Artık raporlarınız içerisinde kendi logonuzu ve işlemler ile ilgili çok fazla detaya yer verilmiştir. Hem müvekkilleriniz hem de sizler için çok daha pratik ve çok daha anlaşılabilinir rapor seçeneği geliştirildi.

Hangi Paketlerde Saat Rapor Güncellemeleri Aktif Hale Getirildi ?

KolayOfis Standart, KolayOfis Gold, KolayOfis Premium ve KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi’nde bu özellikten faydalanabilirsiniz. Ayrıca tüm KolayOfis Bulut kullanıcıları da bu güncellemeden faydalanabilirler.

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Şubat 2015 Güncellemeleri dahilinde yapılan geliştirmelere yönelik aklınıza takılan soruları bizlere yönlendirebilirsiniz. KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi ile ilgili dilek, görüş ve isteklerinizi de bizlere yorumlarınız ile yönlendirebilirsiniz.

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi ile Farkı Keşfetmeye Devam Edin !

0 cevaplar

Cevapla

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir