KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemleri

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemleri ile Neler Yapabilirsiniz ?

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemleri ile 4 ana işlem türünü ilişkin her türlü bilgi girişi , takibi , kontrolü ve raporlama işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz.

Dava Takibi

Tüm dava süreç. ve aşamalarınızı KolayOfis üzerinden gerçekleştirebilirisiniz. Dava dosyalarının oluşturulması , dosyalama sistemi , duruşma satış , keşif ,ve ön inceleme günü takibi , ara karar ve iş planları ,sonuçlara yönelik istatistiklerin hazırlanabilmesi , raporların oluşturulması , arşiv dosya kontrolleri , süreç ile ilgili işlemler ( temyiz , yerel mahkeme , dosya son durumu ) dilekçe editörü ve daha bir çok işlemi KolayOfis üzerinden gerçekleştirebilirsiniz.

İcra Takibi

İcra takipleriniz için ihtiyaç duyacağınız her işlemi KolayOfis’te. Hazır matbu evraklar ( ödeme emri , takip talebi , harç tablosu , tebligat zarfı ) , %100 Uyap uyumlu Xml çıktıları , dosya kapak bilgileri , hesap bilgileri , tebligat takibi , toplu olarak xml çıktısı hazırlama , dilekçe editörü ve daha bir çok işlemi KolayOfis üzerinden gerçekleştirebilirsiniz .

Muhasebe Yönetimi

Tüm dava ve icra dosylarınız ile ilgili muhasebe işlemlerini ve dosya dışı giderlerinizin ve gelirlerinizin takibini KolayOfis gerçekleştirmek artık çok kolay. Avans , masraf , tahsilat , reddiyat ve feragat işlemleri , vekalet ücretleri ve serbest meslek makbuzları , müvekkil , personel , banka hesabı ve merkez kasa takibi , özel cari raporlar ve avans masraf onay işlemleri gibi bir çok işlemi KolayOfis Muhasebe Yönetimi en etkili şekilde gerçekleştirebilirisiniz.

Doküman Yönetimi

Dosyalarınıza ait , her türlü dokümanın takibini gerçekleştirebilirsiniz. Vekaletlerinizi sisteme ekleyebilir ve anlık olarak her yerden rahatça ulaşabilirsiniz. Gelen fakslarınız otomatik olarak KolayOfis içerisine ve sorumlu tutulmuş kişilere mail olarak gider. Doküman envanterleri hazırlayabilir ve böylelikle standart evraklar oluşturabilirsiniz. Dilekçe editörü dilekçelerinizi şablon olarak kaydedebilir ve her seferinde tekrar hazırlamak zorunda kalmazsınız.

Bu ana işlem grupları dışında ajanda , sözleşmeler modülü , KolayOfis içi arama motoru , dosya sorumluları ve özel yetkilendirme işlemleri , telefon rehberi gibi daha bir çok işlemi tek bir program üzerinden gerçekleştirebilirisiniz.

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemleri web tabanlı bir sistemdir. Bu sayede ofis dışında , internetin olduğu her yerden , uyumlu olan tablet , akıllı telefon ve laptoplar ile rahat bir kullanıma erişirsiniz. Bu işlemleri yapabilmek için hiç bir ekstra donanım maliyeti ve ekstra bir ücret ödemeniz gerekmez.

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemleri ile Farkı Keşfedin.

9 cevaplar
  1. av.cemil
    av.cemil says:

    hukuk otomasyon sistemi arayanlara tavsiyemdir ofisim düzene girdi. ne neredeydi ne harcadık ne ettik rahatlıkla kontrol edebiliyorm.

    Cevapla
    • McAdmin
      McAdmin says:

      Sayın Beren Hanım ,

      KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi içerisinde 26 adet hazır rapor bulunmaktadır. 26 adet hazır rapor dışında bir de kendi raporlarınızı oluşturabileceğiniz Esnek Rapor seçeneği mevcuttur. Esnek Rapor seçeneği ile hazırlamış olduğunuz raporları KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi’ne kaydedebilir ve aynı raporları tekrar tekrar hazırlamak zorunda da kalmazsınız. Raporlar hakkında detaylı bilgiye ulaşabilmek için Müşteri Hizmetlerimiz ile iletişime geçebilir veya http://www.microdestek.com.tr/urun/kolayofis adresinden raporlar seçeneği hakkında ki ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz.

      Saygılarımızla ,

      Cevapla
  2. yetkin
    yetkin says:

    bu yetkilendirmlerden bahsetmissiniz yetkilendirmeler dısında kafam bı soru takıldı. kımın hangı ıslemı yaptıgını goruntuleyebılıo muyuz.kalabalık bır ofısımız var ve hukuk otomasyon sistemi arayısındayız ama bu yapılan kayıtların takıbı bızım ıcın onemlı varsa cevaplarsanız cok makbule gecer.

    Cevapla
    • McAdmin
      McAdmin says:

      Sayın Yetkin Bey ,

      KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi ile menü bazlı ve dosya bazlı olarak yetkilendirmeler yapabilmektesiniz. Örneğin ; mali işleriniz ile ilgili menüleri sadece muhasebe çalışanınızın görüntüleyip işlem yapmasını sağlayabilirsiniz. Ayrıca hangi kullanıcının hangi işlemi yaptığını en ince ayrıntısına kadar görüntüleyebilirsiniz. KolayOfis Kayıt Defteri ( loglama ) ile ilgili detaylı bilgiye http://www.microdestek.com.tr/kolayofis-kayit-defteri.html adresinden ulaşabilirsiniz veya Müşteri Hizmetlerimiz ile iletişime geçebilirsiniz.

      Saygılarımızla ,

      Cevapla
    • McAdmin
      McAdmin says:

      Sayın Damla Hanım ,

      Serbest Meslek Makbuzlarınızı KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi üzerinden hazırlayıp , çıktısını alabilmektesiniz. Tek yapmanız gereken mevcut kullanmış olduğunuz Serbest Meslek Makbuzlarınızın bir örneğini Destek Hizmeti veren arkadaşlarımıza göndermeniz. Bu işlem tamamlandıktan kısa bir süre sonra sahip olduğunuz Serbest Meslek Makbuzlarınız KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi’ne tanımlanacaktır ve çıktılarını rahatlıkla alabileceksiniz. Vekalet ücretlerinizi dosya bazlı olarak KolayOfis ‘e kayıt altına alabilmektesiniz. Borçlandır ve tahsilat alanları sayesinde hangi müvekkilden ne kadar alacağınız var rahatlıkla kontrol edebilirsiniz. Detaylı bilgi için Müşteri Hizmetlerimiz ile iletişime geçebilirsiniz.

      Saygılarımızla ,

      Cevapla
  3. HUKUK
    HUKUK says:

    Ofisimi daha düzenli hale getirebilmek adına , çalışanlarımı haftalık olarak iş planları oluşturabilir miyim ? Ayrıca oluşturmuş olduğum iş planlarının tamamlanıp tamamlanmadığını ve kimlerin hangi işlemlerin ne şekilde tamamladığını görüntüleyebilir miyim ?

    Cevapla
    • McAdmin
      McAdmin says:

      İş planlarınızı KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistem ‘i üzerinden oluşturabilir ve rahatlıkla kontrollerini yapabilirsiniz. Planlayacağınız işleri dilediğiniz bir tarihe atayabilirsiniz. Eğer işi farklı bir adına planlıyorsanız , açmış olduğunuz iş planı hem size hem de işi planlamış olduğunuz kullanıcıya mail olarak gitmektedir. Ayrıca planlanan işler tamamlandığında da yine işi açan ve tamamlayan kişilere mail olarak gitmektedir.
      Bu sayede yapılan işler ile ilgili yapacağınız takipleri hem mail adresine gelene mailler üzerinden hem de KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi içerisinde yer alan İş Planları Raporla menüsünden gerçekleştirebilirsiniz. Ayrıntılı bilgi için Müşteri Hizmetlerimiz ile iletişime geçebilirsiniz.

      Saygılarımızla ,

      Cevapla

Cevapla

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir