Müvekkil Arayüzü

Müvekkil Arayüzü ile Müvekkil İlişkileri Yönetiminizi

Optimum Seviyeye Çıkartın !

 

Müvekkil ilişkileri yönetimi son dönemlerde bir çok hukuk bürosu tarafından optimize edilmeye çalışmış ve başarılı süreçler sonrasında müvekkiller ile ilişkiler en üst seviyeye çıkartılmıştır. Müvekkil ilişkileri yönetimi ile hem müvekkillerinize daha sağlıklı hizmet verebilir hem de ilişkilerinizi güçlendirerek , mevcut müvekkillerinizi elinizde tutabileceğiniz gibi yeni müvekkiller elde etme ihtimaliniz bir hayli yükselecektir.

Artan yoğun rekabet ve çağdaş pazarlama anlayışının hukuk bürolarına da sıçramasının ardından müvekkil ilişkileri yönetiminin de önemi bir hayli artmıştır. Müvekkilleriniz başarılı hizmet alabildiği , anlık olarak bilgilerine ulaşabildiği ve her an sizden sorunlarına yanıt beklemektedir. Sayısı artan müvekillerinize , onlara daha da iyi hizmet vermek yerine , kontrolünüzü kaybederek başarılı bir hizmet sunamayabilirsniz. Bu noktada müvekkil ilişkileri yönetiminiz eğer başarılı ise hiç bir sorun yaşamaz ve var olan müvekkillerinizi daha da arttırabilirsiniz. Ancak az öncede belirttiğimiz gibi kötü bir yönetim sonrasında hizmet kaliteniz düşebilir ve müvekkil kaybına bile uğrayabilirsiniz.

Etkin bir müvekkil ilişkileri yönetimi oluşturmak için çok farklı yöntemler deneyebilirsiniz. Ancak temelde bir yönetim anlayışınız ve bu yönetim anlayışınızı uygulamaya koyabileceğiniz bir sistem gereklidir. Hukuk otomasyon sistemleri ile oluşturacağınız müvekkil ilişkileri yönetimini sağlam bir temele oturtabilirsiniz. Yapılan her türlü görüşme , müvekkilleriniz hakkında detaylı açıklamalar , dava durumları , icra durumları , son hesap durumu ve buna benzer bir çok işlemin takibini çok hızlı bir şekilde gerçekleştirebilir ve müvekkilliniz talebi doğrultusunda konu veya konularla ilgili olarak raporlar oluşturabilirsiniz.

Her Zaman Daha İyi Hizmet ! KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi ,  Müvekkil Arayüzü ile Fark Yaratın.

Müvekkillerinize daha da iyi hizmet verebilmek adına Müvekkil Arayüz sistemini kullanabilirsiniz. Müvekkil arayüz sistemi ile beraber , müvekkilleriniz kendi dosyalarını kendileri takip edebilir hale gelecektir. Bu sayede hizmet kalitenizi arttırabilirsiniz.

Müvekkil arayüzü web sitenize entegre edilen bir uygulamadır. Web sitesi entegrasyonu sonrasında , müvekkilleriniz , sizlerin onlara temin etmiş olduğunuz kullanıcı adı ve parolaları ile sisteme giriş yapabilecektir. Müvekkil arayüzü , sizlerin ofis içerisinde kullanmış olduğu KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi ‘nden daha farklı yapıdadır. Müvekkilleriniz sisteme giriş yaptıktan sonra , sadece kendileri ile ilgili olan dosyaları ve detaylarını görüntüleyebileceklerdir. KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi içerisinde oluşturacağınız raporları müvekkilinize ve büronuza özel olarak ayrı ayrı kayıt altına alabilirsiniz. Bu sayede büro içerisinde kalmasını istediğiniz bilgileri müvekkilleriniz ile paylaşmak durumunda kalmazsınız.

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi ile mevcut sisteminiz üzerinden ekstra hiç bir maliyet yapmadan , müvekkillerinize müvekkil arayüzü hizmetini sunabilirsiniz. Tek yapmanız gerek KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi sahibi olmak ve çağımızın olmazsa olmazı internet.

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi ile Farkı Keşfedin.

 

0 cevaplar

Cevapla

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir