KolayOfis

Hukuk Otomasyon Sistemi

KolayOfis Hukuk Büroları için özel tasarlanmış, bir Hukuk Yazılımıdır. Farklı paket özellikleri ile hukuk bürolarının, şirket veya kurumların hukuk departmanlarının ihtiyaçlarına cevap vermektedir. KolayOfis ile ofislerde tek ve komple bir yönetim sağlanmaktadır. Bu sayede hukuk büroları ve departmanların hem iş verimliliğinin artması hedeflenirken hem de raporlanabilir bir sistem kullanımı amaçlanmaktadır.

KolayOfis; kullanıcılarına sadece bir hukuk takip sistemi değil; iş takibi, hatırlatmalar, elektronik ortamda doküman takibi ve arşivleme, ofis dışı kullanım için alt yapı sağlamakta ve tüm bu özelliklerini kolay ve yeni nesil bir arayüz ile birleştirmektedir.

Genel Bakış

KolayOfis Hukuk Büroları için özel tasarlanmış, bir Hukuk Yazılımıdır. Farklı paket özellikleri ile hukuk bürolarının, şirket veya kurumların hukuk departmanlarının ihtiyaçlarına cevap vermektedir. KolayOfis ile ofislerde tek ve komple bir yönetim sağlanmaktadır. Bu sayede hukuk büroları ve departmanların hem iş verimliliğinin artması hedeflenirken hem de raporlanabilir bir sistem kullanımı amaçlanmaktadır.

KolayOfis; kullanıcılarına sadece bir hukuk takip sistemi değil; iş takibi, hatırlatmalar, elektronik ortamda doküman takibi ve arşivleme, ofis dışı kullanım için alt yapı sağlamakta ve tüm bu özelliklerini kolay ve yeni nesil bir arayüz ile birleştirmektedir.

KolayOfis ile Kazanacaklarınız:

  • Ofisinizde İş Takibi Hiç Bu Kadar Kolay Olmamıştı …

  • Ofisinizde Dava Takibi Hiç Bu Kadar Kolay Olmamıştı …

  • Ofisinizde İcra Takibi Hiç Bu Kadar Kolay Olmamıştı …

  • Ofisinize Gelen Giden Evrak Takibi Hiç Bu Kadar Kolay Olmamıştı …

  • Ofisinizde Karmaşık Muhasebe Süreçlerinin Takibi Hiç Bu Kadar Kolay Olmamıştı …

Ve Şimdi Tüm İşlemlerinizi Aynı Kolaylıkla Ofis Dışında da Takip Edebilirsiniz …

KolayOfis ile Yapabilecekleriniz:

  • Dava Yönetimi

  • İcra Yönetimi

  • Sözleşme Yönetimi

  • Doküman Yönetimi

  • Muhasebe Yönetimi

  • Raporlamalar

Dava Yönetimi

  • Dosya Takibi

  • Dosya Aşamalarının Takibi

  • Duruşma Takibi

  • Duruşma Planlama

  • Ara Karar Takibi

  • İş Planı Takibi

  • Dosya Doküman Takibi

  • Şablon Evra Hazırlama

  • Şablon Evrakların UDF Formatına Çevrilmesi

  • Dosyalar İçin Harcanan Saat ve İş Bilgisi Girişi

İcra Yönetimi

  • UYAP Uyumlu İcra Takibi Hazırlama

  • UYAP Uyumlu XML Hazırlama

  • Toplu UYAP Uyumlu XML Hazırlama

  • Matbuu Evrak Hazırlama

  • Borçlu Hesap Özeti Hazırlama ve Takibi

  • Dosya Doküman Takibi

  • İcra Dosya Süreçleri Takibi

  • Satış, Keşif Günü Takibi

  • Ara Karar Takibi

  • İş Planı Takibi

  • Güncel Faiz Hesabı

  • Borçlu Görüşmeleri Takibi

  • Şablon Evra Hazırlama

  • Şablon Evrakların UDF Formatına Çevrilmesi

  • Dosyalar İçin Harcanan Saat ve İş Bilgisi Girişi

Sözleşme Yönetimi

  • Sözleşme Bilgileri Girişi

  • Süresi Belirli Sözleşme Tarihlerinde Uyarı

  • Sözleşme Doküman Takibi

  • Sözleşme Liste Raporları

Doküman Yönetimi

  • Dosyalara Ait Word – Excel – PDF – JPG – TIF -UDF Formatındaki Dokümanların Takibi

  • Müvekkil Vekaletlerinin Doküman Takibi

  • Dosyası Bulunmayan Ofisteki Dokümanların Takibi

  • Faksların Takibi ve Faksların Mail Adreslerine Otomatik Gönderimi

  • Doküman Envanteri Çıktısı

  • Tüm Dokümanlar İçerisinde Arama

Muhasebe Yönetimi

  • Müvekkil Avans – Masraf – Tahsilat – Reddiyat Takibi

  • Müvekkil Vekalet Ücreti Takibi

  • Serbest Meslek Makbuzu Hazırlama (SMM Hazırlama)

  • Personel Avans – Masraf – Tahsilat – Ödeme ve Maaş Takibi

  • Ofis Genel Gelir ve Gider Takibi

  • Banka Hesapları ve Kredi Kartları Takibi

  • Muhasebesel Onay Mekanizması

Muhasebe işlemlerine ait KolayOfis içerisinde bir çok farklı hazır raporu kullanabilirsiniz

  • Cari Rapor

  • Avans – Masraf Rapor

  • Vekalet Ücretleri Rapor

  • Müvekkil Masraf Listesi

  • Personel Masraf Listesi

  • Personel Hesap Özeti

  • Merkez Kasa Rapor

  • Genel Gİder Rapor

  • Banka – Kart Mizan

Raporlamalar

KolayOfis ile İcra – Dava ve diğer tüm işlemlerinizin raporlamalarını özel olarak hazırlanmış rapor dizaynları ile alabilir, birden fazla kriter kullanarak istenilen rapora rahatlıkla ulaşabilirsiniz.

KoalyOfis Esnek Raporlama özelliği ise size kendi rapor kriterlerinizi ve rapor dizaynınızı belirleyebileceğiniz rahat ve kolay kullanımlı özgür raporlama imkanı sunmkatadır.

Rapor hazırlamak KolayOfis ile Artık Çok Kolay ..

Paket Farklılıkları Bilgilendirme

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi paket farklılıklarını aşağıda yer alan tablo içerisinden inceleyebilirsiniz.

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Paket Farklılıkları
İçerikKolayOfis StandartKolayOfis GoldKolayOfis Premium
Günün İşlemleri
Dosya İşlemleri
İcra İşlemleri
Gelen Evrak Havuzu
Vekalet İşlemleri
Ara Karar
İş Planları
Duruşma İşlemleri
Raporlar
Muhasebe İşlemleri
Serbest Meslek Makbuzu
Hızlı Erişim
Arama Modülü
Esnek Rapor
Avans Masraf Onay İşlemleri
Sözleşmeler Modülü
Dilekçe Editörü
Personel Komisyon İşlemleri
E – Müvekkil Uygulaması
Kayıt Defteri
Faks Entegrasyonu
Teminat İşlemleri
Esnek Rapor Kayıt
Esnek Dosya Güncelleme
Güncelleme ve Destek Hizmeti

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi – Yıllık Güncelleme ve Destek Hizmeti

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi lisansı ile beraber satın aldığınız ürünler kategorisindedir. Ürünü satın aldığınızda güncelleme ve destek hizmetinde faydalanmadan da sorunsuz bir şekilde kullanmaya devam edebilirsiniz.

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Güncelleme ve Destek Hizmeti zorunlu bir hizmet değildir. KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi satın alındığında, kullanım lisansı ile birlikte kullanıcıların olur. Kullanıcılar güncelleme ve destek hizmetini yeniletmeden KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi’ni kullanmaya devam edebilirler. Ancak yapılacak olan geliştirme, yenilik ve destek hizmetinden faydalanamazlar.

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Güncelleme ve Destek Hizmetinden faydalanmaya devam etmek isteyen kullanıcılar yıllık olarak güncelleme ve destek hizmet sürelerini uzatmaları gerekir.

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Güncelleme ve Destek Hizmeti kapsamında kullanıcılar, MicroDestek tarafından yapılacak olan yeniliklerden ve geliştirmelerden faydalanmaktadır. Ayrıca uzaktan destek hizmetinden MicroDestek mesai saatleri ( Hafta içi : 08.30 – 18.30 , Cumartesi : 09.00 – 12.00 , Pazar : Tatil ) içerisinde faydalanmaktadır. Bu iki temel hizmet dışında, en az 3 saat önceden rezervasyon yaptırmak koşulu ile, uzaktan eğitim hizmetinden de faydalanmaktadır.

Yıllık Güncelleme ve Destek Hizmeti, satın alınan fiyatın %13’ü olarak belirlenmektedir. Örneğin, 1000,00 TL tutarında ki satın almış olduğunuz KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi ‘nin, bir yıl sonraki güncelleme ve destek hizmeti fiyatı 130,00 TL şeklinde olacaktır. İlk yılın sonrasında ki fiyat artışı ise tefe ve tüfe oranlarının ortalaması [ (tefe+tüfe)/2 ] kadarlık bir oran üzerinden yapılacaktır. Bu fiyatlandırmanın yanı sıra satın alacağınız her ek kullanıcının satın alma fiyatının %10’u oranında güncelleme ve destek hizmetinize eklenecektir. Örneğin, güncelleme ve destek hizmet bedeliniz 500,00 TL olsun. 295,00 TL tutarında yapacağınız ek kullanıcı satın alımı sonrasında yeni güncelleme ve destek hizmeti fiyatınız ;

295 x 0,1 = 29,5 (eklenilecek olan tutar)           500 + 29,5 = 529,50 TL şeklinde yeni güncelleme ve destek hizmeti fiyatınız şekillenecektir.

İnfografik
KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi – İnfografik
Sıkça Sorulan Sorular

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemleri ile neler yapabilirim ?

Dava ve icra dosyalarınızın takiplerinin yanı sıra , bu dosyalarınız ile ilgili olan muhasebe ve doküman yönetimini yapabilirsiniz. Yapılan tüm bu işlemler ile raporlar oluşturabilirsiniz.

Ofis yönetimine ilişkin ne tür uygulamalar mevcut ?

İş planlarından , ajandaya ; hatırlatma ekranlarından , personel takibine kadar bir çok ek uygulama ile ofis yönetiminizde harcadığınız zamanı minimuma indirebilir ve verimliliğini en üst seviyeye çıkartabilirsiniz.

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemleri’nin hangi paketini tercih etmeliyim ?

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemleri’ne ait 3 ( üç ) farklı paket seçeneği bulunmamaktadır.

  • Standart Paket ,
  • Gold Paket ,
  • Premium Paket.

Paket seçimlerinde kullanıcı sayısı ve paket içerikleri çok büyük önem taşımaktadır.

Paket içerikleri ve en yüksek kullanıcı sayısı bilgilerini Paket Farklılıkları Bilgilendirme sekmesi üzerinden inceleyebilirsiniz.

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemleri’nin web tabanlı olmasının ne tür avantajları vardır ?

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemleri web tabanlı masaüstü yazılımlarıdır. Bu sayede hiç bir ek ücret ödemeden , internetin olduğu her yerden programı rahatlıkla kullanabilirsiniz. Ayrıca uyumlu olan akıllı tablet telefon ve tabletler üzerinden de rahatlıkla kullanabilirsiniz. Bilgilerinize hem ofis içinden hem de ofis dışından rahatlıkla kullanabilirsiniz.

Ofis içi kullanımda internetsiz olarak programı kullanabilir miyim ?

Ofis içerisinde bir network ( ağ ) sistemi mevcut ise internetsiz olarak da programı rahatlıkla kullanabilirsiniz.

Ofis dışı kullanımda uymam gereken prosedürler var mı ?

Sadece KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi’nin kurulu olduğu ana makine ( server ) açık olması gerekmektedir. Bunun dışında hiç bir ekstra prosedür bulunmamaktadır.

Müvekkil Giriş Arayüzü nedir ?

Müvekkil Giriş Arayüzü sistemi sayesinde web siteniz ile KolayOfis arasında bir entegrasyon sağlanır. Bununla birlikte müvekkilleriniz kendilerine özel arayüz üzerinden kendi dosyalarının takibini rahatlıkla yapabileceklerdir. Sizlerin müvekkillerinize oluşturup sunacağınız Kullanıcı adı ve Parolaları ile sisteme giriş yapabilmektedirler.

Opsiyonel Hizmetler

Dosya Aktarım Hizmeti

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi ‘nden önce farklı bir program kullanıyor olabilirsiniz. Ve bu programa bir çok dosya kaydı yapmış olabilirsiniz. Bu kayıtların tümünü yeni bir programa aktarmak sizler tarafından yapıldığında çok büyük bir iş yükü haline gelebilir. Bunun yerine Dosya Aktarım Hizmeti ‘nden faydalanabilir ve hem zamandan tasarruf eder hem de çok büyük bir iş yükünden kurtulabilirsiniz.

Dosya Aktarım Hizmeti sonrasında KolayOfis ‘e dosyalarınızın aşağı da yer alan bilgilerinin aktarımı sağlanacaktır ;

* Öncelikli olarak icra ve dava dosyalarının ayrı olarak aktarılacağı bilgisini vermek isteriz.
* İcra dosyalarında borçlu , alacaklı ve alacak bilgileri var ise ilam bilgileri talep edilen hak ve izlenecek yol bilgileri aktarım sonucunda KolayOfis’e eklenecektir.
* Dava dosyalarınızda müvekkil , karşı taraf , davadaki tarafımız, dava ana türü ,en son girilen duruşma tarihi – yeri – mahkemesi , dava değeri , yurt içi yurt dışı dava türü , lehte ve alehte durumu , dava raporu , mahkeme – daire – esas bilgisi aktarım sonucunda KolayOfis’e eklenecektir.
* Dosyalarınıza ait varsa doküman , duruşma kaydı , arakarar kaydı , muhasebe işlemleri (avans , masraf , vekalet ücretleri , tahsilat , reddiyat , maaş ödeme) , icra dairesi ve dosya numarası bilgilerinin aktarıma dahil olmadığınıda hatırlatırız.

Açıklama : KolayOfis Dosya Aktarım hizmeti adet dosya üzerinden ücretlendirilen bir hizmettir. Dosya Aktarım hizmetinden faydalanmak , fiyat teklifi almak veya detaylı olarak bilgilendirme almak için Müşteri Hizmetlerimiz ile iletişime geçebilirsiniz.

Yol Arkadaşlığı Hizmeti

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemini yeni satın alan kullanıcılar için vazgeçilmezlerden biri Yol Arkadaşlığı hizmetidir. Yol Arkadaşlığı hizmeti kapsamında KolayOfis Ekibi tarafından kullanıcılara , kullanıcıların talep ettiği gün sayısı kadar , kullanıma ilişkin danışmanlık hizmeti verilmektedir. Ayrıca yine kullanıcıların talebi doğrultusunda , var olan eski kayıtların KolayOfis’e manual olarak eklenmesi de ( doküman , muhasebe işlemleri , sözleşme işlemleri , icra dosyası açılış bilgileri ) Yol Arkadaşlığı hizmeti dahilindedir. Yol Arkadaşlığı hizmetinden en üst seviyede fayda alabilmek için , var olan eski dosyalarınızın kapak bilgilerinin Yol Arkadaşlığı hizmet öncesinde KolayOfis ‘e eklenmiş olması gerekmektedir.

Açıklama : KolayOfis Yol Arkadaşlığı hizmeti günlük olarak ücretlendirilen bir hizmettir. Yol Arkadaşlığı hizmetinden faydalanmak , fiyat teklifi almak veya detaylı olarak bilgilendirme almak için Müşteri Hizmetlerimiz ile iletişime geçebilirsiniz.

 

Sistem Gereksinimleri

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi ‘nin ana makine ve ek kullanıcı kurulumları, MicroDestek destek ekibi tarafından, uzaktan bağlantı yöntemi ile yapılacaktır. Uzaktan bağlantı için ihtiyaç duyulacak internet erişimi ve uzak masa üstü bağlantı programları (ammyy, teamviewer, alpemix…) kullanıcı tarafından temin edilmelidir. KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi ‘nin sorunsuz olarak çalışabilmesi için, kullanıcı tarafından temin edilmesi gereken ana makinenin ve ek kullanıcı bilgisayarlarının asgari sistem gereksinimleri aşağıda ki şekildedir;

Ana Makine
Sunucu
IIS 6.0 ve üstü
Windows Server 2003 ve üstü O/S (Ms Server O/S sürümleri)
4 gb Ram 200 gb Disk (Kullanım oranınıza göre yükseltmeniz gerekebilir)
xenon işlemci E-3 ve üstü işlemci

Backup Tarafımızdan alınacak ise Harici Disk (1 TB)

Masaüstü Bilgisayar

İşlemci : Intel P4 3000 yada üstü İşlemci – Amd Sempron 2300 veya Üstü İşlemci
Ram : 1 gb veya üstü
Hard Disk : 80 gb veya üstü
İşletim Sistemi
Windows Xp Pro
Windows 2003 Standart – Profesyonel
Windows 2008 Standart – Profesyonel
Windows Vista Profesyonel – Premium
Windows 7 Home Premium – Windows 7 Profesyonel – Windows 7 ultimate
Windows 8 Single Language ve üzeri
IIS(internet information services) 6.0 Yada üstü

Ek Kullanıcı

Chrome Kernel 1.3 ve üstü Browser (İnternet Explorer sürümlerinde menülerde kullanılan jquery ve Html 5 ile uyum problemleri yaşanmaktadır)

Ek kullanıcılar sistemi ios işletim sistemine sahip bilgisayarlar (macbook, macpro v.b.), uyumlu olan akıllı telefonlar ve tabletler üzerinden de sistemi kullanabilirler. Bu üç platform ile sorunsuz şekilde kullanabilmek için, Chrome Kernel 1.3 veya üstü Browser bu cihazlarda yüklü olmalı ve sistem bu browser üzerinde kullanılmalıdır. Bunun yanı sıra bu üç platform ile sistemi sorunsuz şekilde kullanabilmek için ana makinenin ve ek kullanıcı cihazlarının internet bağlantısı olması zorunludur.

Notlar

Server sanal makine olarak çalışabilmektedir
Kurulum yalnızca “C” sürücüsüne yapılmaktadır. Bu yüzden “C” sürücüsünde en az yukarıda belirtilen alan kadar yer olmalıdır.
Ajax toolkit 1.1 kurulumu da yapılmaktadır.

Sunum Talep

Sunum Talep Formu


Fiyat Teklifi Al

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi ürünü fiyatlarını web sitemiz içerisinde inceleyebilirsiniz. Daha ayrıntılı fiyat teklifi için aşağıda yer alan Fiyat Teklifi Talep Formunu doldurmanız yeterli olacaktır. En kısa sürede Müşteri Hizmetlerimiz sizler ile iletişime geçeceklerdir.

Fiyat Teklifi Almak İçin Lütfen Aşağıda Yer Alan Formu Doldurunuz