KolayOfis NG Hesap Avukat Muhasebe Programı

KolayOfis NG Hesap

Avukat Muhasebe Programı

Hukuk büronuzun gelir ve giderlerini kontrol altına mı almak istiyorsunuz? Müvekkilleriniz, personeliniz ve ana kasanızın durumunu mu merak ediyorsunuz? KolayOfis NG Hesap Avukat Muhasebe Programı sayesinde, sizlere özel olarak tasarlanmış muhasebe programı ile ofisinizin tüm muhasebe işlemlerini kontrol altına alabilirsiniz.

Dosya ve müvekkil bazlı; avans, masraf, ödeme, tahsilat, vekalet ücreti gibi işlemlerinizi sistem üzerinden yapabilirsiniz. Müvekkillerinizin yanı sıra personel, merkez kasa ve banka kartlarınız ile ilgili her türlü işlemi KolayOfis NG Hesap Avukat Muhasebe Programı ile gerçekleştirebilirsiniz.

KolayOfis NG Hesap Avukat Muhasebe Programı

 ile neler yapabilirsiniz ?

Personel İşlemleri

  • Personel avans işlemleri,
  • Personel masraf işlemleri,
  • Bir personelin başka bir personele avansı,
  • Avans ve tahsilat iade işlemleri,
  • Personel maaş hak ediş ve ödeme işlemleri,
  • Personel masraf listesi,
  • Personel hesap özeti,
  • Detaylı personel muhasebe raporları.

Müvekkil İşlemleri

  • Müvekkil avans işlemleri,
  • Müvekkil masraf işlemleri,
  • Müvekkil tahsilat, reddiyat ve ödeme işlemleri,
  • Müvekkil feragat işlemleri,
  • Vekalet ücreti işlemleri,
  • Serbest meslek makbuzu hazırlama ve yazdırma,
  • Dosya bazlı işlem yapabilme,
  • İleri tarihli tahsilat takibi yapabilme,
  • Ödeme ve tahsilat hatırlatma,
  • Muhasebe işlemleri ve görüşmeler ile ilgili iş planı ekleyebilme ve raporlayabilme,
  • Genel cari rapor,
  • Avans masraf rapor,
  • Vekalet ücretleri raporu,
  • Masraf listeleri,
  • Mutabakat raporu,
  • Esnek muhasebe raporu.

Merkez Kasa İşlemleri

  • Genel gider kaydı,
  • Genel gelir kaydı,
  • Genel merkez kasa raporu,

Banka Kart İşlemleri

  • Sınırsız sayıda banka kartı tanımlayabilme,
  • Avans, masraf, tahsilat, reddiyat, vekalet ücreti ve diğer tüm muhasebe işlemlerinin banka kart üzerinden yapılabilinmesi,
  • Banka kart devir işlemleri,
  • Banka kart mizan,
  • Genel banka kartları raporu.

Doküman İşlemleri

  • Yapılan muhasebe kayıtlarına ilişkin doküman ekleyebilme,
  • Yapılan muhasebe kayıtlarına yönelik gider belgesi, tahsilat makbuzu ve benzeri belgeleri hazırlayabilme,
  • Belgeli ve belgesiz durumuna göre hazır rapor seçeneklerinden faydalanma,
  • Günün gelen evrakları seçeneğinde sisteme eklenmiş olan tüm dokümanların raporlanması.

Diğer İşlemler

  • Günün işlemleri (bekleyen ödeme, tahsilat ve iş planları listesi),
  • Ajanda ve takvim,
  • Telefon rehberi,
  • İş planları,
  • Menü bazlı yetkilendirme,
  • Dosya kaydı yapma ve dosya bazlı olarak işlem yapabilme,