KolayOfis NG Hesap Avukat Muhasebe Programı

KolayOfis NG Hesap

Avukat Muhasebe Programı

Hukuk büronuzun gelir ve giderlerini kontrol altına mı almak istiyorsunuz? Müvekkilleriniz, personeliniz ve ana kasanızın durumunu mu merak ediyorsunuz? KolayOfis NG Hesap Avukat Muhasebe Programı sayesinde, sizlere özel olarak tasarlanmış muhasebe programı ile ofisinizin tüm muhasebe işlemlerini kontrol altına alabilirsiniz.

Dosya ve müvekkil bazlı; avans, masraf, ödeme, tahsilat, vekalet ücreti gibi işlemlerinizi sistem üzerinden yapabilirsiniz. Müvekkillerinizin yanı sıra personel, merkez kasa ve banka kartlarınız ile ilgili her türlü işlemi KolayOfis NG Hesap Avukat Muhasebe Programı ile gerçekleştirebilirsiniz.

Genel Bakış

KolayOfis NG Hesap Avukat Muhasebe Programı

 ile neler yapabilirsiniz ?

Personel İşlemleri

  • Personel avans işlemleri,
  • Personel masraf işlemleri,
  • Bir personelin başka bir personele avansı,
  • Avans ve tahsilat iade işlemleri,
  • Personel maaş hak ediş ve ödeme işlemleri,
  • Personel masraf listesi,
  • Personel hesap özeti,
  • Detaylı personel muhasebe raporları.

Müvekkil İşlemleri

  • Müvekkil avans işlemleri,
  • Müvekkil masraf işlemleri,
  • Müvekkil tahsilat, reddiyat ve ödeme işlemleri,
  • Müvekkil feragat işlemleri,
  • Vekalet ücreti işlemleri,
  • Serbest meslek makbuzu hazırlama ve yazdırma,
  • Dosya bazlı işlem yapabilme,
  • İleri tarihli tahsilat takibi yapabilme,
  • Ödeme ve tahsilat hatırlatma,
  • Muhasebe işlemleri ve görüşmeler ile ilgili iş planı ekleyebilme ve raporlayabilme,
  • Genel cari rapor,
  • Avans masraf rapor,
  • Vekalet ücretleri raporu,
  • Masraf listeleri,
  • Mutabakat raporu,
  • Esnek muhasebe raporu.

Merkez Kasa İşlemleri

  • Genel gider kaydı,
  • Genel gelir kaydı,
  • Genel merkez kasa raporu,

Banka Kart İşlemleri

  • Sınırsız sayıda banka kartı tanımlayabilme,
  • Avans, masraf, tahsilat, reddiyat, vekalet ücreti ve diğer tüm muhasebe işlemlerinin banka kart üzerinden yapılabilinmesi,
  • Banka kart devir işlemleri,
  • Banka kart mizan,
  • Genel banka kartları raporu.

Doküman İşlemleri

  • Yapılan muhasebe kayıtlarına ilişkin doküman ekleyebilme,
  • Yapılan muhasebe kayıtlarına yönelik gider belgesi, tahsilat makbuzu ve benzeri belgeleri hazırlayabilme,
  • Belgeli ve belgesiz durumuna göre hazır rapor seçeneklerinden faydalanma,
  • Günün gelen evrakları seçeneğinde sisteme eklenmiş olan tüm dokümanların raporlanması.

Diğer İşlemler

  • Günün işlemleri (bekleyen ödeme, tahsilat ve iş planları listesi),
  • Ajanda ve takvim,
  • Telefon rehberi,
  • İş planları,
  • Menü bazlı yetkilendirme,
  • Dosya kaydı yapma ve dosya bazlı olarak işlem yapabilme,
Güncelleme ve Destek Hizmeti

KolayOfis NG Hesap Avukat Muhasebe Programı – Yıllık Güncelleme ve Destek Hizmeti

KolayOfis NG Hesap Avukat Muhasebe Programı lisansı ile beraber satın aldığınız ürünler kategorisindedir. Ürünü satın aldığınızda güncelleme ve destek hizmetinde faydalanmadan da sorunsuz bir şekilde kullanmaya devam edebilirsiniz.

KolayOfis NG Hesap Avukat Muhasebe Programı Güncelleme ve Destek Hizmeti zorunlu bir hizmet değildir. KolayOfis NG Hesap Avukat Muhasebe Programı satın alındığında, kullanım lisansı ile birlikte kullanıcıların olur. Kullanıcılar güncelleme ve destek hizmetini yeniletmeden KolayOfis NG Hesap Avukat Muhasebe Programı ‘nı kullanmaya devam edebilirler. Ancak yapılacak olan geliştirme, yenilik ve destek hizmetinden faydalanamazlar.

KolayOfis NG Hesap Avukat Muhasebe Programı Güncelleme ve Destek Hizmetinden faydalanmaya devam etmek isteyen kullanıcılar yıllık olarak güncelleme ve destek hizmet sürelerini uzatmaları gerekir.

KolayOfis NG Hesap Avukat Muhasebe Programı Güncelleme ve Destek Hizmeti kapsamında kullanıcılar, MicroDestek tarafından yapılacak olan yeniliklerden ve geliştirmelerden faydalanmaktadır. Ayrıca uzaktan destek hizmetinden MicroDestek mesai saatleri ( Hafta içi : 08.30 – 17.30 , Hafta Sonu : Tatil ) içerisinde faydalanmaktadır. Bu iki temel hizmet dışında, en az 3 saat önceden rezervasyon yaptırmak koşulu ile, uzaktan eğitim hizmetinden de faydalanmaktadır.

Yıllık Güncelleme ve Destek Hizmeti, satın alınan fiyatın %13’ü olarak belirlenmektedir. Örneğin, 1000,00 TL tutarında ki satın almış olduğunuz KolayOfis NG Hesap Avukat Muhasebe Programı ‘nın, bir yıl sonraki güncelleme ve destek hizmeti fiyatı 130,00 TL şeklinde olacaktır. İlk yılın sonrasında ki fiyat artışı ise tefe ve tüfe oranlarının ortalaması [ (tefe+tüfe)/2 ] kadarlık bir oran üzerinden yapılacaktır. Bu fiyatlandırmanın yanı sıra satın alacağınız her ek kullanıcının satın alma fiyatının %10’u oranında güncelleme ve destek hizmetinize eklenecektir. Örneğin, güncelleme ve destek hizmet bedeliniz 500,00 TL olsun. 295,00 TL tutarında yapacağınız ek kullanıcı satın alımı sonrasında yeni güncelleme ve destek hizmeti fiyatınız ;

295 x 0,1 = 29,5 (eklenilecek olan tutar)           500 + 29,5 = 529,50 TL şeklinde yeni güncelleme ve destek hizmeti fiyatınız şekillenecektir.

Sistem Gereksinimleri

KolayOfis NG Hesap Avukat Muhasebe Programı – Kurulum İşlemleri

KolayOfis NG Hesap Avukat Muhasebe Programı kurulum işlemler, MicroDestek Destek ekibi tarafından, uzaktan internet bağlantısı kurularak gerçekleştirilmektedir. Uzaktan bağlantının sağlanması için gerekli olan internet bağlantısı ve uzaktan erişim programı, satın alan kullanıcılarda kesinlikle bulunması gerekmektedir (uzaktan erişim programları ücretsiz olarak temin edilebilir).

KolayOfis NG Hesap Avukat Muhasebe Programı asgari sistem gereksinimlerini aşağıda görüntüleyebilirsiniz.

Server ( Ana Makine) için gerekli olan asgari sistem gereksinimleri;

Sunucu
IIS 6.0 ve üstü
Windows Server 2003 ve üstü O/S (Ms Server O/S sürümleri)
4 gb Ram 200 gb Disk (Kullanım oranınıza göre yükseltmeniz gerekebilir)
xenon işlemci E-3 ve üstü işlemci
Backup Tarafımızdan alınacak ise Harici Disk (1 TB)

Masaüstü Bilgisayar
İşlemci : Intel P4 3000 yada üstü İşlemci – Amd Sempron 2300 veya Üstü İşlemci
Ram : 1 gb veya üstü
Hard Disk : 80 gb veya üstü

İşletim Sistemi
Windows Xp Pro
Windows 2003 Standart – Profesyonel
Windows 2008 Standart – Profesyonel
Windows Vista Profesyonel – Premium
Windows 7 Home Premium – Windows 7 Profesyonel – Windows 7 ultimate
Windows 8 Single Language ve üzeri
IIS(internet information services) 6.0 Yada üstü

Ek Kullanıcılar

Chrome Kernel 1.3 ve üstü Browser (İnternet Explorer sürümlerinde Menülerde Kullanılan jquery ve Html 5 ile Uyum Problemleri Yaşanmaktadır)

Notlar

Server sanal makina olarak çalışabilmektedir
Kurulum yalnızca c sürücüsüne yapılmaktadır. Bu yüzden c sürücüsünde en az yukarıda belirtilen alan kadar yer olmalıdır.
Ajax toolkit 1.1 kurulumu da yapılmaktadır.
Database (veri tabanı) olarak sql embeded ve access kullanıldığı için herhangi bir lisans gerektirmemektedir.

Sistem ssl sertifikası desteklemektedir. Ancak ssl sertifikası kullanılacak ise sertifika satın alma ve kurulum işlemleri iş sahibi tarafından tamamlanacaktır.

Sistem web tabanlı olup VPN üzerinde problemsiz olarak çalışabilmektedir.

Sistemi kullanacak kullanıcı sayısına göre asgari sistem gereksinimleri üzerinde değişim meydana gelebilir. 50 ve üzeri kullanıcı sayısına sahip olan hukuk bürosu veya departmanlarının Müşteri Hizmetlerimiz ile iletişime geçerek kullanıcı sayısına uygun olan asgari sistem gereksinimlerine ulaşabilirsiniz.

KolayOfis NG Hesap Avukat Muhasebe Programı – Kurulum Yönergeleri

KolayOfis NG Hesap Avukat Muhasebe Programı ‘na uygun ana makine temin edildikten ve ödeme işlemlerinin tamamlanmasının ardından oluşturulan lisans numarası ile kurulum işlemlerine geçilmektedir. Kurulum işlemlerine yönelik yönlendirmeler aşağıda belirtilmiştir.

Ana Makine Kurulum Yönergeleri

Kurulum işlemleri uzaktan bağlantı yöntemi ile gerçekleştirilecektir.
IIS Ayarları (Kurulum esnasında MicroDestek Uzmanları tarafından gerçekleştirilecektir)
Ana Makina Kurulumu ve Lisanslama işlemi (Kurulum esnasında lisans numarası MicroDestek Merkez’den talep edilmektedir.)
Yetki ve Database Ayarları (Kurulum esnasında MicroDestek Uzamanları tarafından gerçekleştirilecektir)
Kurulum sonrası Ek Kullanıcıların Ulaşımı için firewall ayarları (Kurulum esnasında MicroDestek Uzmanları tarafından iş sahibi bilgi işlem biriminden talep edilerek gerçekleştirilecektir.)
Backup sistemi Kurulumu ve işler hale getirilmesi .(Kurulum esnasında MicroDestek Uzmanları tarafından iş sahibi bilgi işlem birimi ile bilgi alınarak gerçekleştirilecektir)

Ek Kullanıcı Kurulum Yönergeleri

Kurulum işlemleri uzaktan bağlantı yöntemi ile gerçekleştirilecektir.
Ek Kullanıcı Kurulumları yapılırken izlenen adımlar(MicroDestek Uzmanları tarafından gerçekleştirilecektir.),
Kurulum sonrası tarayıcı ayarları(MicroDestek Uzmanları tarafından gerçekleştirilecektir.).

Sunum Talep

Sunum Talep Formu