KolayOfis e-Müvekkil Hizmeti -1

KolayOfis e-Müvekkil Hizmeti

Avukatlık mesleğinin olmazsa olmazlarından birisi de muhakkak müvekkillerdir. Müvekkiller oldukça zorlu ve detaycı olabilir. Kendilerine ayrıntılı bilgi akışı sağlanmasını isteyebilirler. Müvekkillerinizin beklentilerini karşılamak bazen oldukça meşakkatli olabilir. Müvekkilinizin dosyası arttıkça iş yükü ile birlikte müvekkiliniz ile dosya bazlı durum görüşmelerinizde doğru orantılı olarak artmaya gidecektir. Kurum müvekkili olmak ise başka bir iş yükü demektir. Haftalık, aylık, yıllık raporlar, danışmanlık ücretleri ve benzeri derken, birden raporlar içerisinde kendinizi boğuşurken bulabilirsiniz. Tabi bunla kalsa keşke diyorsunuz. Birde kurumların kendi kullandıkları sistemlere ayrıca dosyaların güncel bilgilerini girecek, kendi sisteminiz ve kurum sistemi arasında mekik dokurken sizler için en değerli şeyden feragat edeceksiniz. Takdir edersiniz ki zaman siz avukatlar için en önemli unsurdur. Tabi tek başına zaman anlam ifade etmez. Verimli zaman daha doğru olacaktır. Tüm bunlar içerisinde birde müvekkillerinizi memnun etmek gibi bir iş yükünüz var ki ayrı bir emek ve özveri ister.

KolayOfis e-Müvekkil Hizmeti -3

KolayOfis e-Müvekkil Hizmeti -3

Gelişen teknoloji sayesinde, adalet bakanlığına kayıtlı dosyaları uyap sisteminde görebilmek mümkün ama bu müvekkillerinizin beklentileri tam anlamıyla karşılamaz. Vekiller dosyada ne durumda olunduğunun en son ne işlem yapıldığının bilgisini görmek ve bilmek ister. Bazen çıktı almak ister. Tüm bunlar zaman ve iş yükü isteyen işlerdir. Hem hizmet kalitenizi yükseltmek hem en kısa sürede tüm bu işlere eş zamanlı olarak müdahale etmek istemez misiniz? İşte tam da bunu karşılamak adına sizlere müvekkillerinize sunacağınız bir hizmetten bahsetmek istiyoruz. KolayOfis e-müvekkil Hizmeti.

KolayOfis e-Müvekkil Hizmeti

KolayOfis e-Müvekkil Hizmeti -2

KolayOfis e-Müvekkil Hizmeti -2

Nedir KolayOfis e-müvekkil Hizmeti. Sizlerin kullanmakta olduğunuz KolayOfis sisteminizde yer alan müvekkilinize ait dosyalara yapılan masrafları, tahsilatları, eklenen dokümanları, açıklamaları gösteren bir uygulamadır. Peki bu uygulama nasıl temin ediliyor?

Öncellikle KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi veya Kolay Dava kullanıcısı olup paketinizin Premium veya Kurumsal olması gerekmektedir. Aşağıda yer alan bağlantı adresleri üzerinden KolayOfis paketlerini inceleyebilirsiniz.

 

 

KolayOfis kullanıcısı olmanızın ardından sizlere müvekkilinizin internet aracılığı ile sisteme girebileceği bir bağlantı adresi paylaşımı yapılacaktır. Bu bağlantı adresine müvekkilleriniz, sizlerin belirleyeceği kullanıcı adı ve şifresi ile giriş yaparak belirleyeceğiniz alanları görüntüleyebilecektir. Bu bağlantı adresi dilerseniz web sitenize entegre edilerek müvekkillerinizi direk sayfanıza yönlendirerek sisteme web siteniz aracılığı ile giriş yapmalarını sağlayabilirsiniz.

İş yükünüzü hafifletmek ve müvekkillerinize yeni bir anlayış getirmek isterseniz, sizleri de Microdestek ailesine katılmaya davet ediyoruz.

0 cevaplar

Cevapla

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir