KolayOfis Güncelleme ve Destek Hizmeti

KolayOfis Güncelleme ve Destek Hizmeti Sayesinde Yaşayan ve Dinamik Bir Hukuk Otomasyon Sistemine Sahip Olun.

KolayOfis Güncelleme ve Destek Hizmeti hem önemli olan güncellemeleri otomatik olarak temin etmenizi sağlar hem de bir sorunla karşılaştığınızda veya bir konu hakkında detaylı bilgilendirme almak istediğiniz de KolayOfis Destek Personeli tarafından hizmet alabilmenizi sağlar.

KolayOfis Güncelleme ve Destek Hizmeti hizmeti kapsamında bir çok farklı alanda güncellemeleriniz sisteminize eklenmektedir. Değişen faiz oranları ,  icra takibi açılış masrafları , sürekli yenilenen raporlama seçenekleri , akıllı telefon ve tablet üzerinden rahat kullanıma yönelik çözümler ve genel yapı içerisinde kullanıcı dostu yenilikler sürekli olarak güncellenmektedir. Ayrıca hali hazırda kullanıcıların taleplerini de göz önünde bulundurarak gerekli olan güncellemeler , tüm kullanıcılara tanımlanmaktadır. Taleplerinizi KolayOfis Destek Personeli ‘ne sunabileceğiniz gibi , web sitemiz üzerinden veya kolayofisdestek@microdestek.com adresi üzerinden de taleplerinizi paylaşabilirsiniz.

Açıklama : Gerçekleştirilen güncellemeler Otomatik Güncelleme Sistemi ile tamamlanmaktadır. Eğer bu sistemden faydalanmak istemiyor iseniz KolayOfis Destek Personelini bilgilendirebilir ve yapılan tüm güncellemelerin manual olarak yapılmasını talep edebilirsiniz.

KolayOfis Güncelleme ve Destek Hizmeti kapsamında destek alabileceğiniz konu başlıkları ise bir hayli geniş. Uzaktan eğitim , sorunlar doğrultusunda talep edilen destekler , menü bazlı bilgilerdirme , programın sorunsuz çalışmaması sonrasında oluşan problemler , güncellemeler hakkında bilgilendirme talebi gibi bir çok konu başlığı altında Destek Hizmetinden kullanıcılar faydalanabilmektedir. Aslında kullanıcılar yaşadığı herhangi bir problemin çözümü hakkında KolayOfis Destek Personeli ile iletişime geçebilmektedir. Destek Hizmeti ‘nin sınırını bir nevi kullanıcılar belirlemektedir. Uzaktan eğitim hizmeti için , öncesinde rezervasyon alarak , hiç zaman kaybı yaşamadan hizmetimizden faydalanabilirsiniz. Destek Hizmeti ‘nden faydalanabilmek için KolayOfis Destek Personeli ile hemen telefon numaralarımız üzerinden iletişime geçebileceğiniz gibi , web sitemiz üzerinden veya kolayofisdestek@microdestek.com adresi üzerinden de destek talebinde bulanabilirsiniz.

Sadece satış öncesi başarılı hizmetlerimiz ile değil satış sonrasında da, KolayOfis Güncelleme ve Destek Hizmeti ile %100 müşteri memnuniyetini hedeflemekteyiz.

Bu hedef doğrultusunda , hızlı ve etkin çözümler sunabilmek için , sürekli olarak , satış  sonrası hizmetlerimizi geliştirmekteyiz. Hizmet kalitemizi daha üst seviyeye çıkartmamızda sizlerde paylaşımlarınız ile bizlere yardımcı olabilirsiniz. Paylaşımlarınızı , iletişim adreslerimizden herhangi bir tanesini kullanarak gerçekleştirebilirsiniz.

0 cevaplar

Cevapla

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir