KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Aralık 2014 Güncellemeleri

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Aralık 2014 Güncellemeleri içerisinde hem yasal olarak değişen gelişmeleri hem de ürün geliştirme politikamız dahilinde yapılan güncellemeleri bulabilirsiniz. KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Aralık 2014 Güncellemeleri kapsamında yapılan tüm yenilikler ve yapılan yeniliklerin ne şekilde kullanılacağını aşağıda bulabilirsiniz.

İşte KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Aralık 2014 Güncellemeleri

Avans Masraf Rapor Yenilikleri

Avans Masraf Rapor Yenilikleri

Avans Masraf Rapor Yenilikleri

Avans masraf rapor içerisinde daha detaylı raporlar hazırlamanızın mümkün olabileceği alanlar aktif hale getirildi. Artık avans masraf raporlarınızı hazırlarken, sadece talep etmiş olduğunuz müvekkil ve dosyaları rapor içerisine dahil edebilirsiniz. Örneğin, x müvekkiline ait sadece belirli dosyalardan oluşan raporunuzu hazırlamanız mümkün olacaktır. Bu işlemleri yapabilmek için Raporlar ana menüsü altında yer alan Avans – Masraf Rapor seçeneği seçilir. Rapor hazırlama alanı içerisinde öncelikli olarak müvekkil alanı seçilir. Müvekkil seçiminin tamamlanmasının ardından aynı alanın hemen altında yer alan Dosya ile İlişkilendir butonu tıklanır ve yeni açılan küçük ekran üzerinden hangi dosyaların rapor içerisine dahil edilmesi işlemi gerçekleştirilir.

Hangi Paketlerde Avans Masraf Rapor Yenilikleri Güncellemesi Aktif Hale Getirildi ?

KolayOfis Standart, KolayOfis Gold, KolayOfis Premium ve KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi’nde bu özellikten faydalanabilirsiniz. Ayrıca tüm KolayOfis Bulut kullanıcıları da bu güncellemeden faydalanabilirler.

Doküman İşlemleri

Doküman İşlemleri

Doküman İşlemleri

Doküman işlemlerine yönelik geliştirmeler devam ediyor. Aralık ayı içerisinde doküman işlemlerine yenilik daha eklendi. Dokümanın durumunu seçebileceğiniz ve doküman durumuna göre rapor alabileceğiniz alanlar aktif hale getirildi. Böylece sisteme eklemiş olduğunuz dokümanların gelen doküman mı, giden doküman mı yoksa sair doküman mı olduğunu seçebilecek ve bu bilgi doğrultusunda raporlamalar gerçekleştirebileceksiniz. Örneğin, bir haftalık süre boyunca hangi dokümanların geldiğini ve hangi dokümanların gönderildiğini rahatlıkla tespit ve kontrol edebilirsiniz. Gelen Evrak, Giden Evrak ve Sair Evrak doküman durumu seçim işlemlerini, hangi alandan doküman eklerseniz ekleyin, doküman ekleme seçeneğinde seçimlik alan olarak bulabilirsiniz. Doküman durum seçeneğini ayrıca doküman barkodu içerisinde de görüntüleyebilir ve barkod üzerinde de doküman durumunu tamamını okumadan tespit edebilirsiniz.

Hangi Paketlerde Doküman İşlemleri Güncellemesi Aktif Hale Getirildi ?

KolayOfis Standart, KolayOfis Gold, KolayOfis Premium ve KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi’nde bu özellikten faydalanabilirsiniz. Ayrıca tüm KolayOfis Bulut kullanıcıları da bu güncellemeden faydalanabilirler.

Dosya İle İlgili Notlar

Dosya İle İlgili Notlar

Dosya İle İlgili Notlar

Dava ve icra dosyalarınız ile ilgili notları ve gelişmeleri manual olarak Büro İçi Dava Durumu, Müvekkile Özel Dava Durumu ve Karar alanlarından kayıt altına alabiliyorsunuz. Bunun yanı sıra Dosya ile İlgili Notlar alanını kullanarak hem daha detaylı hem de bir word programı kullanırcasına not alabilirsiniz. Dosya ile ilgili notlar alanını hem icra dosyaları için hem de dava dosyaları için rahatlıkla kullanabilirsiniz. Dosya ile ilgili notlar alanın da daha önceden hangi kullanıcının notu eklediğini ve bunun yanı sıra not üzerinde işlem yapan kullanıcının ve hangi tarihte işlem yaptığını da tespit edebilirsiniz. Ayrıca Dosya ile İlgili Notlar özel alanını yetkiye tabi tutabilir ve sadece yetki vermiş olduğunu kullanıcılar tarafından kullanılmasını sağlayabilirsiniz.

Hangi Paketlerde Dosya İle İlgili Notlar Güncellemesi Aktif Hale Getirildi ?

KolayOfis Standart, KolayOfis Gold, KolayOfis Premium ve KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi’nde bu özellikten faydalanabilirsiniz. Ayrıca tüm KolayOfis Bulut kullanıcıları da bu güncellemeden faydalanabilirler.

Özel Raporlama Alanları ve Esnek Rapor Yenilikleri

Özel Raporlama Alanları ve Esnek Rapor Yenilikleri

Özel Raporlama Alanları ve Esnek Rapor Yenilikleri

Hızlı Erişim ana menüsü altında yer alan Hızlı Erişim Menüsü’ne bir adet daha özel rapor eklenme işlemi daha tamamlandı. Bunun yanı sıra aralık ayı içerisinde aktif hale getirilen poliçe değeri, meblağ değeri, dosya alt kırılımı ve personel sicil no alanları aktif hale getirildi. Böylece esnek rapor seçeneğini kullanarak manual olarak hazırlayacağınız raporlar içerisine az önce bahsetmiş olduğumuz yeni dört farklı alanı da dahil edebilirsiniz.

Hangi Paketlerde Özel Raporlama Alanları ve Esnek Rapor Yenilikleri Güncellemesi Aktif Hale Getirildi ?

KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi’nde bu özellikten faydalanabilirsiniz. 

Ana Tür Alt Kırılımları

Ana Tür Alt Kırılımları

Ana Tür Alt Kırılımları

Yeni dosya ekleme işlemi gerçekleştirirken dosya ana tür seçme işleminin yanı sıra artık ana türlere ait olan alt kırılımları da seçme işlemi aktif hale getirildi. Ana tür alt kırılımlarını dilediğiniz şekilde üç noktalı kutucuğa tıklayarak ekleyebilirsiniz. Ana tür alt kırılımları size hem raporlama seçeneklerinde hem de dosya takip ve düzenleme çalışmalarında yardımcı olacaktır. Dosya alt kırılımı alanlarını daha iyi anlatmaya çalışırsak, örneğin bir hukuk ana türüne ait bir dosya eklediniz. Hukuk ana türe ait olduğunu düşündüğünüz medeni hukuk alt kırılımını sisteme ekleyebilir ve işlemlerin bu şekilde kayda alınmasını sağlayabilirsiniz. Böylece rapor almak istediğiniz sadece medeni hukuk dosyalarını rahatlıkla süzebilir ve raporlayabilirsiniz.

Hangi Paketlerde Ana Tür Alt Kırılımları Güncellemeleri Aktif Hale Getirildi ?

KolayOfis Standart, KolayOfis Gold, KolayOfis Premium ve KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi’nde bu özellikten faydalanabilirsiniz. Ayrıca tüm KolayOfis Bulut kullanıcıları da bu güncellemeden faydalanabilirler.

İcra Faiz Oranları – Vekalet Ücretleri – Sabit Değer Güncellemeleri

İcra Faiz Oranları - Vekalet Ücretleri - Sabit Değer Güncellemeleri

İcra Faiz Oranları – Vekalet Ücretleri – Sabit Değer Güncellemeleri

2014 yılının sona ermesi ile beraber bir çok noktada genel anlamda oran ve ücret artışları meydana geldi. İcra faiz oranları, vekalet ücretleri ve icra dosya açılış sabit giderlerinde değişimler meydana geldi. Gerçekleştirilen tüm değişimler sisteme başarıyla eklenmiş oldu. İcra dosyaları konusunda meydan gelen değişim ile ilgili detayları Müşteri Hizmetlerimiz ile iletişime geçerek öğrenebilirsiniz.

Hangi Paketlerde İcra Faiz Oranları – Vekalet Ücretleri – Sabit Değer Güncellemeleri Aktif Hale Getirildi ?

KolayOfis Standart, KolayOfis Gold, KolayOfis Premium ve KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi’nde bu özellikten faydalanabilirsiniz. Ayrıca tüm KolayOfis Bulut kullanıcıları da bu güncellemeden faydalanabilirler.

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Aralık 2014 Güncellemeleri kapsamında yapılan güncellemelere ilişkin detaylı bilgileri ve kullanıma ilişkin aklınıza takılan noktalarla ilgili bilgilendirmeyi Müşteri Hizmetlerimiz ile iletişime geçerek öğrenebilirsiniz.

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi ile Farkı Keşfetmeye Devam Edin !

0 cevaplar

Cevapla

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir