KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Haziran 2015 Güncellemeleri

Haziran ayı içerisinde özellikle yetkilendirme konusunda büyük güncellemeler aktif hale getirildi. Hangi kullanıcının hangi menüyü görüntüleyebileceği, hangi dokümanları ve sözleşmeleri görüntüleyebileceği gibi bir çok yetkilendirme aktif hale getirildi. Yetkilendirme işlemlerinin yanı sıra hem daha kolay kullanım hem de yeni menüler ile haziran ayı güncellemeleri tamamlanmış oldu. Şimdi KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Haziran 2015 Güncellemeleri detaylarına geçelim.

İşte KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Haziran 2015 Güncellemeleri

Sözleşme Yetkilendirme

Sözleşme Yetkilendirme

Sözleşme Yetkilendirme

KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi için geliştirilen Sözleşme Yönetim Sistemi için özel yetkilendirme alanı aktif hale getirildi. Özel yetkilendirme alanı sayesinde hangi kullanıcıların hangi sözleşmeleri görüntüleyeceğini rahatlıkla seçebilirsiniz. Bu işlemi dilerseniz sözleşme eklenirken seçebilir veya sözleşmeyi ekledikten sonrada güncelleyebilirsiniz. Daha önceden eklenmiş olan sözleşmelerin sorumlularını toplu şekilde düzenleyebilmek için Güvenlik ana menüsü altında yer alan Sayfa Girişleri Yetkilendir alt menüsüne giriş yapmanız gerekir. Menüye giriş yaptıktan sonra Sözleşme Yetkilendir sekmesi seçilir. Sözleşme yetkilendir alanında sisteme daha önceden eklemiş olduğunuz tüm sözleşmeleri görüntüleyebilirsiniz. Sözleşme sorumlusunu değiştirebilmek için öncelikli olarak sözleşme seçilir. Sözleşme seçimi sonrasında yeni yetkili kişi veya grubu seçilir. Bu iki seçim sonrasında tabloyu yeniden oluştur butonu tıklanır. Böylece yeni sorumlular seçilmiş olur. Toplu ve daha hızlı işlem yapabilmek için menü içinde ki filtreleri kullanabilirsiniz. Örneğin, sözleşme ana türüne göre yapacağınız toplu değişim için, filtre ekranını kullanarak sadece o sözleşme türlerinin karşınıza çıkmasını sağlayabilirsiniz. Bunun sonrasında tümünü seç seçeneğini seçerek toplu şekilde işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Sözleşme yetkilendir alanında, sözleşme sorumlusu değişim işlemlerinin yanı sıra ilgili iş birimi seçeneğini de güncelleyebilirsiniz. Sorumlu değişiminde olduğu gibi, değişim yapılmak istenen sözleşmeler seçilir ve seçim sonrasında iş birimi güncelle seçimi yapılır. Sözleşmenin yeni iş birimi seçilir ve güncelle butonu tıklanır. Böylece sözleşmenin ilgili iş birimi güncellenmiş olur.

Hangi Paketlerde Sözleşme Yetkilendirme Aktif Hale Getirildi ?

KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi’nde bu özellikten faydalanabilirsiniz. 

Müvekkil Doküman Yetkilendirme

Doküman Yönetimi Yenilikleri

Doküman Yönetimi Yenilikleri

E-müvekkil uygulamasını kullanan kullanıcılar için önemli bir güncelle olan doküman yetkilendirme, gerekli testlerin tamamlanmasının ardından kullanıma açıldı. Doküman yetkilendirme işlemi sayesinde, e-müvekkil uygulaması ile müvekkillerine dosyalarına açan kullanıcılar, diledikleri dokümanı gösterme ve göstermeme imkanına sahip oldular. Kısacası sisteme eklemiş olduğunuz dokümanların hangilerinin müvekkil tarafından görüntüleyebileceğinizi seçebileceksiniz. Doküman yetkilendirme işlemlerinizi yapabilmeniz için öncelikli olarak Güvenlik ana menüsü altında ki Sayfa Girişleri Yetkilendir seçilir. Menüye giriş yaptıktan sonra Müvekkil Doküman Görüntüleme Yetkilendir sekmesi seçilir. Seçim yapıldıktan sonra sisteme daha önce eklemiş olduğunuz tüm dokümanlar karşınıza gelecektir. Yapılan bu yenilik sonrasında daha önce eklemiş olduğunuz tüm dokümanlar otomatik olarak müvekkil tarafından görüntülenebilsin şeklinde gelecektir. Müvekkilleriniz tarafından görüntülenmesini istemediğiniz dokümanları seçerek, hayır alanı seçilir ve MV. Görsün mü? butonu tıklanır. Bu işlem sonrasında, sisteme eklemiş olduğunuz dokümanlar, e-müvekkil uygulaması üzerinden kendi dosyalarına giriş yapan müvekkilleriniz tarafından görüntülenemeyecektir.

Hangi Paketlerde Müvekkil Doküman Yetkilendirme Aktif Hale Getirildi ?

KolayOfis Premium ve KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi’nde bu özellikten faydalanabilirsiniz. 

Web Sitesi İletişim

Web Sitesi İletişim

Web Sitesi İletişim

Geçtiğimiz ay aktif hale getirilen web sitesi iletişim yeni alanı üzerinde, haziran ayında da güncellemeler devam etti. Haziran ayı içerisinde web sitesi iletişim alanına yeni eklenen özellikler aşağıdaki şekilde yer aldı;

  • Müvekkilleriniz başvurularında birden fazla doküman ekleyebilme,
  • Başvuru esnasında girilen açıklamanın raporlanabilinmesi,
  • Doküman ekleme boyutu 10 mb olarak revize edilmesi,
  • Form ve rapor sütun başlıkları aynı hale getirildi,
  • Web sitesi iletişim rapor alanına şehir eklendi,
  • Web sitesi başvuru alanında yer alan talep türüne dava takibi eklendi.

Hangi Paketlerde Web Sitesi İletişim Aktif Hale Getirildi ?

KolayOfis Premium ve KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi’nde bu özellikten faydalanabilirsiniz. 

Menü Yapılandırma

Menü Yapılandırma

Menü Yapılandırma

Haziran ayı içinde yepyeni bir özellik daha KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi ‘ne eklenmiş oldu. Menü yapılandırma özelliği, menü bazlı yetkilendirmenin dışında çalışan bir özellik. Bildiğiniz gibi KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi içerisinde 15 adet ana menü yer almaktadır. Ancak tüm bu menülerin her kullanıcı tarafından görüntülenmesini istemeyebilirsiniz. Bu noktada örneğin, finans departmanına sadece cari işlemlerin görüntülenmesini sağlayabilirsiniz. Bu sayede, kullanıcıların kullanmayacağı menüleri görmesini engelleyebilir ve daha kolay kullanıma ulaşmasını sağlayabilirsiniz. Menü yapılandırma işlemini gerçekleştirebilmek için öncelikli olarak Güvenlik ana menüsü altında yer alan Kullanıcı Menü Tasarımı seçilir. Kullanıcı menü tasarım ekranına giriş yapıldıktan sonra öncelikli olarak kullanıcı seçilir. Seçilen kullanıcının hangi menüleri görüntülemesi isteniyorsa aşağıda yer alan menü başlıkları seçilir. Menü seçimi sonrasında son olarak Sadece Seçili Menüler için Yetki Tablosunu Uygula seçilir ve uygula butonu tıklanır. Böylece işlem tamamlanmış olur. İhtiyaç halinde menü yapılandırma işlemini sıfırlamak için ise kullanıcı seçimi sonrasında Kullanıcıların Menü Tablosunu Seçili Menüler ile Sıfırla seçilir ve uygula butonu tıklanır. Böylece varsayılan menü ayarlarına geri dönüş yapılmış olunur.

Hangi Paketlerde Menü Yapılandırma Aktif Hale Getirildi ?

KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi’nde bu özellikten faydalanabilirsiniz. 

Diğer Güncellemeler

Yukarıda yer alan ana güncelleme işlemlerinin yanı sıra bir çok küçük geliştirme ve hata düzeltme işlemi ay içerisinde tamamlandı. Yapılan güncellemeler ve kullanım alanları şu şekilde yer aldı.

  • E-Müvekkil Kullanıcı Silme: Daha önce oluşturmuş olduğunuz e-müvekkil kullanıcılarınızı artık rahatlıkla silebilirsiniz. Böylece parola değiştirmek ve benzeri işlemler yapmak yerine tamamen o kullanıcıyı silebilir ve hem o kullanıcının sisteme girmesinin önüne tamamen geçebilir hem de silmiş olduğunuz kullanıcı adını farklı bir müvekkiliniz için kullanabilirsiniz.
  • Avans – Masraf Giriş Düzenlemeleri : Avans – masraf girişlerinizi yaparken bildiğiniz gibi işleme ilişkin ana tür ve detayı seçmek zorunlu alanlar olarak sistemde tanımlıdır. Ana tür ve detayları daha kolay seçebilmeniz adına bu alanda ki bilgiler alfabetik olarak sıralandı ve daha kolay seçimler yapabilmeniz sağlandı.
Kolayı Var : Eğer belirli bir dosya için avans - masraf girişi 
yapmak isterseniz, cari işlemler ana menüsü altında yer alan 
avans - masraf giriş alanı yerine arama modülünü tercih 
edebilirsiniz. Arama modülü üzerinden dosyanızı seçtiğinizde
karşınıza otomatik olarak avans - masraf giriş alanı,
müvekkil ve dosya seçili olarak gelecektir. Bu sayede
tekrar müvekkil ve dosya seçmenize gerek kalmayacaktır.

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Haziran 2015 Güncellemeleri döneminde yapılan geliştirmelere yönelik, aklınıza takılan soruları bizlere yönlendirebilirsiniz. KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi ile ilgili dilek, görüş ve isteklerinizi de bizlere yorumlarınız ile yönlendirmeyi unutmayın.

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi ile Farkı Keşfetmeye Devam Edin !

0 cevaplar

Cevapla

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir