KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Mart 2016 Güncellemeleri

Mart ayı içerisinde bir çok önemli güncelleme kullanıcıların hizmetine sunulmuştur. Risk analizinden, yasal alacak takibine, performanstan, genel yönetim raporlara kadar geniş bir yelpazede sunulan güncellemelerin detaylarını ve ne şekilde kullanılacağını aşağıda yer alan bilgilendirmeler üzerinden takip edebilir veya inceleyebilirsiniz.

İşte KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Mart 2016 Güncellemeleri

Tahmini Risk

Dosyalar ile ilgili risk genel risk değerlerinin hesaplanması ve ortaya çıkabilecek olan riskin hangi sebepten dolayı olduğunu artık KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi ile takip edebilirsiniz. Böylelikle dosyalardan ortaya çıkabilecek olan kayıpların önüne geçebilir veya müvekkillerinizi konu ile ilgili bilgilendirerek olası risklerin asgari seviyeye çıkarılmasını sağlayabilirsiniz.

Tahmini risk işlemlerini yapabilmek için öncelikle dosyanın hızlı erişim veya arama modülü üzerinden açılması gerekmektedir. Dosyanın açılmasının ardından dosya bilgileri ve doküman işlemleri sekmesi altında yer alan tahmini risk ve tahmini risk açıklaması alanları doldurulur ve son olarak güncelle butonuna tıklanır. Böylece dosyayla ilgili tahmini riskinizi sisteme tanımlamış olursunuz. Yapılan işlemlerin raporlanması için ise Hızlı Erişim > Tüm İşlemler altında yer alan esnek rapor alanına giriş yapılır. Bu alan içerisinde hazırlanacak olan rapora tahmini risk  ve açıklaması dahil edilerek rapor hazırlanır.

Hangi Paketlerde Tahmini Risk ve Tahmini Risk Açıklaması Güncellemesi Aktif Hale Getirildi ?

Ürün AdıGüncelleme Durumu
KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Next Generation – Standart EditionYapılmadı
KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Next Generation – Gold EditionYapılmadı
KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Next Generation – Premium EditionYapılmadı
KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi Next GenerationYapıldı

Sözleşme Alt Kırılımı

Sözleşmelerin daha iyi tasnif edilmesi ve ana başlığın alt sekmesine göre daha düzenli, daha kolay raporlama adına sözleşme ana tür seçeneğine bağlı olarak alt kırılım seçeneği dahil edilmiştir. Sözleşme alt kırılım seçeneğini hem sözleşmeyi eklerken hem de ekledikten sonra seçebilir veya güncellenebilir. Sözleşme alt kırılım seçeneğinin sisteme tanımlanması işlemi ise sadece sözleşme ekleme işlemi yapılırken gerçekleştirilir. Yeni alt kırılım seçeneğinin eklenmesi için sözleşme alt kırılımı seçim alanının sağ tarafında yer alan üç noktalı kutucuk tıklanır. Açılan ekran üzerinde ki alt kırılım seçeneğinin doğru ana türe tanımlanması için, öncelikle ana tür seçilir. Sonrasında yeni sözleşme alt kırılım adı alanına ifade yazılır ve ekle butonuna tıklanır. Böylece işlem tamamlanmış olur.

Sözleşme alt kırılım seçeneği kullanıcıların talebine göre aktif hale getirilir veya kullanımdan kaldırılabilir. Bu işlemin yapılması için ise Güvenlik > Kurum Ayarları alt menüsü üzerinden yapılır. ” Sözleşme alt kırılım seçeneği kullanılsın mı? ” ifadesi evet veya hayır şeklinde güncellenebilir.

Hangi Paketlerde Sözleşme Alt Kırılım Güncellemesi Aktif Hale Getirildi ?

Ürün AdıGüncelleme Durumu
KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Next Generation – Standart EditionYapılmadı
KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Next Generation – Gold EditionYapılmadı
KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Next Generation – Premium EditionYapılmadı
KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi Next GenerationYapıldı

Borçlu İletişim Bilgileri Güncellemesi

Şubat (2016) ayında aktif hale getirilen kısa mesaj yönetimi sonrasında, borçluların iletişim bilgilerinin güncellenmesi veya yeni iletişim bilgilerinin eklenmesinin önemi bir hayli artmıştır. Bu sebeple borçlu iletişim bilgilerinin daha hızlı ve daha kolay güncellenmesi için yeni borçlu iletişim bilgileri güncelleme alanı aktif hale getirilmiştir. Yeni alanın kullanılması için İcra İşlemleri > Eklenmiş Takiplerim alt menüsüne giriş yapılır. Sonraki aşamada dosya seçimi yapılır. Dosya seçiminin ardından borçlu iletişim bilgilerinin olduğu alan ekrana gelecektir. Bu ekran üzerinde ki büyüteç ikonuna tıklanır ve yeni açılan ekranda yer alan telefon veya cep telefonu alanı doldurularak güncelle butonu tıklanır. Böylece borçlu iletişim bilgileri hızlı ve kolay şekilde düzenlenmiş olur.

Hangi Paketlerde Borçlu İletişim Bilgileri Güncellemesi Aktif Hale Getirildi ?

Ürün AdıGüncelleme Durumu
KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Next Generation – Standart EditionYapıldı
KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Next Generation – Gold EditionYapıldı
KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Next Generation – Premium EditionYapıldı
KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi Next GenerationYapıldı

Destek ve Yönetmen Avukat

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi ile dosyaların sorumlularını seçerek hangi kullanıcı kaç adet dosya olduğunu rahatlıkla tespit edebilir veya raporlama yapabilirsiniz. Sorumlu avukat kriterinin yanı sıra artık destek ve yönetmen avukat seçimini de yapabilir ve bu doğrultuda raporlama gerçekleştirebilirsiniz. Destek ve yönetmen avukat ifadelerini dosyaya tanımlamak için öncelikle dosyanın sisteme eklenmiş olması gerekmektedir. Sonraki aşamada ise hızlı erişim veya arama modülü üzerinden dosyaya ulaşılması gerekmektedir. Dosyayı açtıktan sonra dosya bilgileri ve doküman işlemleri sekmesi seçilir. Bu alan içerisinde yer alan destek avukatı ve yönetmen avukatı seçeneği doldurulur ve güncelle butonuna tıklanarak işlem tamamlanır.

Kayıt altına alınmış olan destek ve yönetmen avukat seçeneğinin raporlanması için, Hızlı Erişim > Tüm İşlemler altında yer alan esnek rapor alanına giriş yapılır. Bu alan içerisinde hazırlanacak olan rapora destek avukatı ve yönetmen avukat dahil edilerek rapor hazırlanır.

Hangi Paketlerde Destek ve Yönetmen Avukat Güncellemesi Aktif Hale Getirildi ?

Ürün AdıGüncelleme Durumu
KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Next Generation – Standart EditionYapılmadı
KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Next Generation – Gold EditionYapıldı
KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Next Generation – Premium EditionYapıldı
KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi Next GenerationYapıldı

Hakem Heyeti Toplu İşlemler

Hakem heyeti dosyalarına yönelik toplu işlemlere bir yenisi daha eklendi. Artık hakem heyeti dosyalarınızı toplu olarak arşive kaldırabilirsiniz. Hakem heyeti dosyalarını toplu olarak arşive kaldırabilmek için öncelikle Hızlı Erişim > HHK Toplu Sonuç Güncelleme alt menüsüne giriş yapılır. Alt menüye giriş yapıldıktan sonra ekran üzerinde yer alan esnek rapor butonu tıklanır. Açılan yeni ekran üzerinden arşive kaldırılması istenen dosyaların seçimi yapılır. Ardından Toplu Arşive Yap seçeneği seçilir ve açılan alana Kazanma / Kaybetme Tarihi yazılarak arşiv yap butonu tıklanır. Böylece seçilmiş olan dosyalar hem toplu olarak arşive kaldırılmış olur, hem de toplu olarak dosya kapanma tarihlerinin de seçimi sağlanmış olur.

Hangi Paketlerde Hakem Heyeti Toplu İşlemler Güncellemesi Aktif Hale Getirildi ?

Ürün AdıGüncelleme Durumu
KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Next Generation – Standart EditionYapılmadı
KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Next Generation – Gold EditionYapılmadı
KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Next Generation – Premium EditionYapılmadı
KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi Next GenerationYapıldı

Yeni Tahsilat Makbuzu

Özellikle icra dosyalarına yönelik yapılmış olan tahsilatların daha iyi yönetilmesi ve alınan tahsilat makbuzlarının ayrıntılı olması sağlanmıştır. Yeni tahsilat makbuzları iki nüshalı hale getirilmiştir. Böylelikle alınan makbuzun karşılıklı olarak imzalanabilmesi işlemi daha kolay hale getirilmiştir. Yeni tahsilat makbuzlarının çıktılarının alınabilmesi için öncelikle tahsilat girişinin yapılması gereklidir. Tahsilat girişinin yapılmasının ardından tahsilat tutarının yanında yer alan yazıcı ikonu tıklanarak, yapılan işleme yönelik tahsilat makbuzu çıktısı alınır.

Hangi Paketlerde Yeni Tahsilat Makbuzu Güncellemesi Aktif Hale Getirildi ?

Ürün AdıGüncelleme Durumu
KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Next Generation – Standart EditionYapıldı
KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Next Generation – Gold EditionYapıldı
KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Next Generation – Premium EditionYapıldı
KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi Next GenerationYapıldı

Takip Sonrası Faiz Oranı Değişimi

Sisteme daha önceden eklenmiş olan icra takiplerine yönelik artık takip sonrası faiz oranlarını değiştirebilirsiniz. Böylece takip sonrası hatalı olarak seçilen faiz oranlarını rahatlıkla değiştirebilirsiniz. Takip sonrası faiz oranını değiştirebilmek için İcra İşlemleri > Eklenmiş Takiplerim bölümüne giriş yapılır. Alt menü üzerinden dosya seçimi gerçekleştirilir. Dosya seçimi sonrasında takip düzelt butonu tıklanır. Takip düzelt butonu ile icra dosyasına yönelik bilgilerin değiştirileceği alana giriş yapılır. Alacak kalemi bölümünde yer alan asıl alacağın sağında ki çöp kutusu ikonu tıklanır. Açılan yeni ekran üzerinde takip sonrası faizi düzenle ifade seçilir. Seçim sonrasında hangi faiz türü kullanılmak isteniyor ise seçilir ve güncelle butonu tıklanır. Böylece asıl alacak kalemine uygulanacak olan takip sonrası faiz güncellenmiş olur.

Önemli Not : Takip sonrası işlenecek olan faizin düzenlenmesi sonrasında icra talep metni otomatik olarak güncellenmeyecektir. Bu sebeple eğer faiz oranı değiştirilmiş ise kesinlikle icra talep metninde güncellenmesi gerekmektedir.

Hangi Paketlerde Yeni Tahsilat Makbuzu Güncellemesi Aktif Hale Getirildi ?

Ürün AdıGüncelleme Durumu
KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Next Generation – Standart EditionYapıldı
KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Next Generation – Gold EditionYapıldı
KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Next Generation – Premium EditionYapıldı
KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi Next GenerationYapıldı

Sigorta Tahkim İşlemleri

Sigorta tahkim dosyalarına yönelik yapılacak olan işlemlerin takibini artık özel bir alan üzerinden gerçekleştirebilirsiniz. Hızlı erişim ana menüsü altında yer alan Sigorta Tahkim Dosyaları alt menüsü üzerinden bu dosyalara yönelik olan özel işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz. Sigorta Tahkim Dosyalarına yönelik; sigorta şirketi, görevli hakemler, uyuşmazlık talep içeriği, yargılama giderleri, hesaplanan vekalet ücreti ve benzeri alanları kullanabilir ve yapmış olduğunuz tüm işlemleri yine aynı menü üzerinden rapor olarak hazırlayabilirsiniz.

Hangi Paketlerde Sigorta Tahkim İşlemleri Güncellemesi Aktif Hale Getirildi ?

Ürün AdıGüncelleme Durumu
KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Next Generation – Standart EditionYapılmadı
KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Next Generation – Gold EditionYapılmadı
KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Next Generation – Premium EditionYapıldı
KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi Next GenerationYapıldı

Genel Yönetim Raporları

Mart ayı içerisinde tamamlanan en önemli özelliklerden bir tanesi Genel Yönetim Raporları oldu. Genel Yönetim Raporları ile ofisinizin son durumuna genel bir bakış atabilirsiniz. Son 4 yılın verileri ile harmanlanan Genel Yönetim Raporları, bu dört yıla ait olan (aylık bazda); vekalet ücretleri, yeni anlaşılan müvekkiller, genel giderler, toplam personel maaş ödemeleri gibi konu başlıklarında sizlere genel bir görünüm sunmaktadır. Bu sayede raporlarınızı ayrı ayrı hazırlamak yerine, tek bir sayfa üzerinden görüntüleyebilir, detaylı grafikler sayesinde geçtiğimiz yıl veya aylara göre olan durumunuzu rahatlıkla gözlemleyebilirsiniz.

Genel Yönetim Raporlarını hazırlamak ve görüntülemek için Kasa İşlemleri > Merkez Kasa Rapor alt menüsüne giriş yaptıktan sonra Genel Yönetim Raporları butonuna tıklamanız yeterli olacaktır. Böylelikle tüm raporlar karşınıza tek bir sayfa üzerinde gelecektir.

Hangi Paketlerde Genel Yönetim Raporları Güncellemesi Aktif Hale Getirildi ?

Ürün AdıGüncelleme Durumu
KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Next Generation – Standart EditionYapılmadı
KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Next Generation – Gold EditionYapılmadı
KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Next Generation – Premium EditionYapıldı
KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi Next GenerationYapıldı

Avukat Performans Raporu

Avukat performans raporu yıllardır KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi – Next Generation kullanıcıların hizmetine sunulmuştu. İlerleyen dönemlerde performans kriterlerinin ve hesaplama oranlarının öneminin değişmesi, benzer şekilde sistemin yapmış olduğu hesaplamaların değişimine zemin hazırlamıştır. Bu noktada avukat performans raporunun önem ve hesaplama özellikleri revize edilmiştir. Revizyon sonrasında dosya kapama hızı, dava değeri gibi konular ön plana getirilmiştir. Yine benzer şekilde oranlarda bu yönlü olarak güncellenmiştir.

Avukat performans raporunun hazırlanması için Raporlar > Avukat Performans Raporu alt menüsü seçilir. Raporlama ekranı üzerinde hangi hukuk bürolarının raporları hazırlanmak isteniyor ise seçim yapılır ve raporla butonu tıklanır. Böylece rapor hazırlanmış olur.

Hangi Paketlerde Avukat Performans Raporu Güncellemesi Aktif Hale Getirildi ?

Ürün AdıGüncelleme Durumu
KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Next Generation – Standart EditionYapılmadı
KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Next Generation – Gold EditionYapılmadı
KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Next Generation – Premium EditionYapılmadı
KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi Next GenerationYapıldı

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Mart 2016 Güncellemeleri yukarıda belirtilmiş olduğu gibi sizlerin kullanımına sunulmuştur. Yapılan güncellemeler ile ilgili aklınıza takılan soruları, kullanım ile ilgili daha detaylı bilgiyi ve yapılan güncellemeler dışında talep etmiş olduğunuz ek güncellemeleri Müşteri Hizmetlerimiz ile iletişime geçerek iletebilir veya web sitemiz üzerinde bizler ile yorum veya farklı yöntemler ile paylaşabilirsiniz.

0 cevaplar

Cevapla

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir