Açıklama
KolayDava Dava Takip Programı
KolayDava Dava Takip Programı ile hukuk büro veya kurumunuzda, dava takiplerinize yönelik her türlü işlemi gerçekleştirebilirsiniz. Dava takibi işlemlerinin yanı sıra, muhasebe yönetim sistemi, doküman yönetim sistemi ve detaylı raporlamalar sayesinde, her türlü işleminizi sanal ortamda, sorunsuz, hızlı ve kolay bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz.
1) Yıllık Güncelleme ve Destek Hizmeti
KolayDava Dava Takip Programı lisansı ile beraber satın aldığınız ürünler kategorisindedir. Ürünü satın aldığınızda güncelleme ve destek hizmetinde faydalanmadan da sorunsuz bir şekilde kullanmaya devam edebilirsiniz.
Yıllık Güncelleme ve Destek Hizmeti zorunlu bir hizmet değildir. Satın alındığında, kullanım lisansı ile birlikte kullanıcıların olur. Kullanıcılar güncelleme ve destek hizmetini yeniletmeden KolayDava Dava Takip Programı ‘nı kullanmaya devam edebilirler. Ancak yapılacak olan geliştirme, yenilik ve destek hizmetinden faydalanamazlar.
Yıllık Güncelleme ve Destek Hizmetinden faydalanmaya devam etmek isteyen kullanıcılar yıllık olarak güncelleme ve destek hizmet sürelerini uzatmaları gerekir.
Yıllık Güncelleme ve Destek Hizmeti kapsamında kullanıcılar, MicroDestek tarafından yapılacak olan yeniliklerden ve geliştirmelerden faydalanmaktadır. Ayrıca uzaktan destek hizmetinden MicroDestek mesai saatleri ( Hafta içi : 08.30 – 18.30 , Cumartesi : 09.00 – 12.00 , Pazar : Tatil ) içerisinde faydalanmaktadır. Bu iki temel hizmet dışında, en az 3 saat önceden rezervasyon yaptırmak koşulu ile, uzaktan eğitim hizmetinden de faydalanmaktadır.
Yıllık Güncelleme ve Destek Hizmeti, satın alınan fiyatın %13’ü olarak belirlenmektedir. Örneğin, 1000,00 TL tutarında ki satın almış olduğunuz programın, bir yıl sonraki güncelleme ve destek hizmeti fiyatı 130,00 TL şeklinde olacaktır. İlk yılın sonrasında ki fiyat artışı ise tefe ve tüfe oranlarının ortalaması [ (tefe+tüfe)/2 ] kadarlık bir oran üzerinden yapılacaktır. Bu fiyatlandırmanın yanı sıra satın alacağınız her ek kullanıcının satın alma fiyatının %10’u oranında güncelleme ve destek hizmetinize eklenecektir. Örneğin, güncelleme ve destek hizmet bedeliniz 500,00 TL olsun. 295,00 TL tutarında yapacağınız ek kullanıcı satın alımı sonrasında yeni güncelleme ve destek hizmeti fiyatınız ;
295 x 0,1 = 29,5 (eklenilecek olan tutar) 500 + 29,5 = 529,50 TL şeklinde yeni güncelleme ve destek hizmeti fiyatınız şekillenecektir.
2) Eğitim Hizmeti
Uzaktan eğitim şeklinde yapılmaktadır.
3) Kurulum İşlemleri
Kurulum işlemler, MicroDestek Destek ekibi tarafından, uzaktan internet bağlantısı kurularak gerçekleştirilmektedir. Uzaktan bağlantının sağlanması için gerekli olan internet bağlantısı ve uzaktan erişim programı, satın alan kullanıcılarda kesinlikle bulunması gerekmektedir (uzaktan erişim programları ücretsiz olarak temin edilebilir).
Asgari sistem gereksinimlerini aşağıda görüntüleyebilirsiniz.
Asgari Sistem Gereksinimleri – Sunucu
Özellikler | Detaylar |
İşletim Sistemi | Windows 10 Single Language ve üzeri |
İşlemci | Intel Core i5-5675R İşlemci ve üzeri |
Bellek | 8 GB Ram |
Kapasite | 200 gb Disk (Kullanım oranınıza göre yükseltmeniz gerekebilir) |
Ek Gereksinimler | Yedekleme MicroDestek tarafından yapılacak ise Harici Disk (200 GB) |
Önerilen Sistem Gereksinimleri
Özellikler | Detaylar |
İşletim Sistemi | Windows 10 Single Language ve üzeri |
İşlemci | Intel Xeon Processor E5-2620 v2 (15M Cache, 2.10 GHz) |
Bellek | 16 GB RAM ve üzeri |
Kapasite | 1200.2 SSD 400GB SAS Drive |
Ek Gereksinimler | Yedekleme MicroDestek tarafından yapılacak ise Harici Disk (1 TB) |
Asgari Sistem Gereksinimleri – Ek Kullanıcılar
Özellikler | Detaylar |
Tarayıcı (Web Browser) | Chrome Kernel 1.3 ve üstü Browser |
Ek Notlar
- Server sanal makine olarak çalışabilmektedir
- Kurulum yalnızca C sürücüsüne yapılmaktadır. Bu yüzden C sürücüsünde en az yukarıda belirtilen alan kadar yer olmalıdır.
- Veri tabanı olarak MsSql Express 2014 ve üzeri kullanıldığı için herhangi bir lisans gerektirmemektedir.
- Sistem SSL sertifikası desteklemektedir. Ancak SSL sertifikası kullanılacak ise sertifika satın alma ve kurulum işlemleri iş sahibi tarafından tamamlanacaktır.
- Sistem web tabanlı olup VPN üzerinde problemsiz olarak çalışabilmektedir.
Sistemi kullanacak kullanıcı sayısına göre asgari sistem gereksinimleri üzerinde değişim meydana gelebilir. 50 ve üzeri kullanıcı sayısına sahip olan hukuk bürosu veya departmanlarının Müşteri Hizmetlerimiz ile iletişime geçerek kullanıcı sayısına uygun olan asgari sistem gereksinimlerine ulaşabilirsiniz.
4) Kurulum Yönergeleri
Uygun ana makine temin edildikten ve ödeme işlemlerinin tamamlanmasının ardından oluşturulan lisans numarası ile kurulum işlemlerine geçilmektedir. Kurulum işlemlerine yönelik yönlendirmeler aşağıda belirtilmiştir.
Ana Makine Kurulum Yönergeleri
- Kurulum işlemleri uzaktan bağlantı yöntemi ile gerçekleştirilecektir.,
- IIS Ayarları (Kurulum esnasında MicroDestek Uzmanları tarafından gerçekleştirilecektir),
- Ana Makine Kurulumu ve Lisanslama işlemi (Kurulum esnasında lisans numarası MicroDestek Merkez’den talep edilmektedir.),
- Yetki ve Veri Tabanı Ayarları (Kurulum esnasında MicroDestek Uzmanları tarafından gerçekleştirilecektir),
- Ek Kullanıcıların Ulaşımı Güvenlik Duvarı ayarları (Kurulum esnasında MicroDestek Uzmanları tarafından iş sahibi bilgi işlem biriminden talep edilerek gerçekleştirilecektir.),
- Yedekleme Sistemi Kurulumu ve işler hale getirilmesi (Kurulum esnasında MicroDestek Uzmanları tarafından iş sahibi bilgi işlem birimi ile bilgi alınarak gerçekleştirilecektir).
Ek Kullanıcı Kurulum Yönergeleri
- Kurulum işlemleri uzaktan bağlantı yöntemi ile gerçekleştirilecektir.
- Ek Kullanıcı Kurulumları yapılırken izlenen adımlar(MicroDestek Uzmanları tarafından gerçekleştirilecektir.),
- Kurulum sonrası tarayıcı ayarları(MicroDestek Uzmanları tarafından gerçekleştirilecektir.).
5) Dosya Aktarım Hizmeti
Dosya aktarım hizmeti, isteğe bağlı hizmet olarak sunulmaktadır. Yukarıda yer alan fiyat bilgilerinin dışında ayrıca fiyatlandırılmaktadır. Fiyatlandırma bilgileri ile ilgili Müşteri Hizmetlerimiz ile iletişime geçebilirsiniz. Dosya aktarım hizmetinin detayları aşağıda ki şekildedir;
Dava dosyalarınızda dosyalarınızın ana kapak bilgilerinin aktarımı yapılacaktır.
Dava dosyalarının aktarılabilmesi için, dosyalara ilişkin olan şablon aktarım taslağının bilgilerin tarafımıza yönlendirilmesi gerekmektedir.
Aktarım tamamlandığında KolayDava Dava Takip Programı ‘na neler aktarılacak;
Dava dosyalarınızda müvekkil , karşı taraf , davadaki tarafımız, dava ana türü ,en son girilen duruşma tarihi – yeri – mahkemesi , dava değeri , yurt içi yurt dışı dava türü , lehte ve alehte durumu , dava raporu , mahkeme – daire – esas bilgisi aktarım sonucunda KolayDava ‘ya eklenecektir.
Dosyalarınıza ait varsa duruşma kaydı, ara karar kaydı, muhasebe işlemleri (avans,masraf,vekalet ücretleri,tahsilat,ödeme,maaş ödeme), mahkeme ve dosya numarası bilgilerinin aktarıma dahil olmadığını hatırlatırız.
6) KolayDava Dava Takip Programı Paket Yükseltme – KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi ‘ne Geçiş
KolayDava Dava Takip Programı kullanan kullanıcılar talep etmeleri halinde KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi ‘ni kullanmaya geçebilir ve hem dava dosyalarını hem de icra dosyalarını tek bir program üzerinden yönetebilir. Hiç bir veri kaybı yaşamadan ve çok kısa bir süre içerisinde KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi ‘ne geçebilirsiniz. KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi hakkında daha fazla detaylı bilgiye ulaşmak için aşağıda yer alan yönlendirmeleri kullanabilirsiniz.
KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi hakkında daha fazla detay için lütfen tıklayınız.
7) Ödeme İşlemleri
KolayDava Dava Takip Programı ‘ni dilerseniz web sitemiz üzerinden dilerseniz de Müşteri Hizmetlerimiz ile iletişime geçerek satın alabilirsiniz. Ödeme aracı olarak iki farklı seçenekten faydalanabilirsiniz. Havale – eft veya mail order ödeme araçları ile ödeme işlemlerinizi tamamlayabilirsiniz. Mail order şeklinde ödeme yapma talebinizi Müşteri Hizmetlerimize iletebilir, sonrasında sizlere ulaşacak olan mail order formunu doldurarak tekrar Müşteri Hizmetlerimize yönlendirmeniz ile beraber ödeme işlemlerinizi tamamlayabilirsiniz. MicroDestek banka hesap bilgilerini aşağıda yer almaktadır.
MicroDestek Banka Hesap Bilgileri
Hesap Adı : NT MİCRODESTEK YAZILIM BİLİŞİM BİLGİSAYAR SAN. VE TİC. LTD. Banka Adı : Ziraat Bankası Anonim Şirketi Şuba Adı : 590 / Alaçatı-Çeşme/İzmir Şubesi IBAN : TR 98 0001 0005 9070 7043 3450 01
MicroDestek; 4691 sayılı kanun ve ilgili mevzuat gereğince kdv’den muaftır.
İncelemeler
Henüz inceleme yapılmadı.